PRVI VTIS Dacia Bigster: Romuni ciljajo visoko, zelo visoko!
Bigster je opazno bolje narejen, vseh dodatkov iz »Temuja« se sicer še ni znebil in nudi na veliko področjih več, kot smo vajeni od »Dač«. Vprašanje pač je, ali zato…
Bigster je opazno bolje narejen, vseh dodatkov iz »Temuja« se sicer še ni znebil in nudi na veliko področjih več, kot smo vajeni od »Dač«. Vprašanje pač je, ali zato…
Kitajcem je »jasno«, da je nekaterim vseeno, kdo je avtomobil izdelal, dokler za prilično majhen denar dobijo več kot pri konkurenci. Najprej me je spravil ob živce, ko sem, še…
Od dvignjenega Clia, oblikovanega po vzoru »križancev« sem pričakoval, da bo predvsem tam zadaj ponudil več prostora. Ni ga. A se vsaj ne izneveri s hibridnim pogonom, ki motorju doda…
Po dnevu premlevanja mi je vendarle kapnilo, kam lahko umestim reinkarnirano Oplovo Frontero, »dvojčico« novega Citroena C3 Aircross. Nekoč so (določeni) proizvajalci imeli v repertoarju male karavane, zdaj jih (drugi)…
V salonih znamke Citroen sta prenovljena modela C4 in C4 X, ki sta na voljo tudi v popolnoma električni različici »e«. Zanjo predvidevajo, da bo predstavljala 15 odstotkov prodaje, četudi…
Znamka Dacia, ki deluje v okviru naveze Renault-Nissan-Mitsubishi, je z nekoliko pomanjkljivimi informacijami razkrila svoj naslednji model, že večkrat omenjani in napovedovani Bigster. Gre za SUV razreda C, znotraj katerega…
Zbrali smo prve vtise o dveh novih modelih, ki ju je Renault nedavno uvedel na slovenski trg in sta si precej podobna, a tudi nekoliko različna. To sta (za zdaj)…
Avtomobili preprostejše uniformirane »škatlaste« oblike brez pretiranih oblin so marsikomu všeč in še prostornejši so. Obenem s tem »velikanom« Hyundai maha v slovo dizelskemu motorju. Obisk Kitajske, natančneje trikotnika mest…
Formula 1 gre s sezono 2026 še bolj v smer, ki tradicionalistom ni všeč, a je povsem logična in pričakovana glede na vse dogajanje v avtomobilizmu. Motorji bo v večji…
Kdor je doslej pogledoval proti modelom Toyotine prestižne znamke Lexus, je moral imeti pripravljenih najmanj 40 tisoč evrov. Zdaj pa novi model LBX vstopni prag spušča za deset tisočakov in…
Za zagotavljanje najboljših izkušenj uporabljamo piškotke, majhne datoteke, ki služijo shranjevanju in/ali dostopu do podatkov o napravi. Soglasje za te tehnologije nam bo omogočilo obdelavo podatkov, kot so vedenje pri brskanju ali prikaz zunanjih vsebin. Nekateri piškotki, kot je tisti za nastavitev, da nočete (ostalih) piškotkov, so obvezni. Vse druge lahko izključite v nastavitvah. Vseeno pa prosimo, da jih potrdite vsaj zaradi zbiranja statistike o obisku strani.