Tehnološki trendi, ki se jih veselim v letu 2018
Začetek leta je vedno priložnost za napovedi. Take, ki temeljijo na poznavanju in opazovanju dogajanja, kot tudi kakšne bolj drzne. Zato sledi nekaj trendov, ki se jih veselim, ker vse…






Začetek leta je vedno priložnost za napovedi. Take, ki temeljijo na poznavanju in opazovanju dogajanja, kot tudi kakšne bolj drzne. Zato sledi nekaj trendov, ki se jih veselim, ker vse…

Škoda ni znamka, ki bi jo definirali športni terenci, precej bolj se je profilirala z družinskimi (petvratnimi) limuzinami in karavani. A vseeno je v zadnjih osmih letih velik uspeh žela…

Lahko bi že dobil občutek, da je poudarek samo še na ogromnih zaslonih pred voznikom. Toda v zadnjem času sem vozil tri avte s prosojnim zaslonom, ki so me znova…

Vedno je prostor še za enega dodatnega konkurenta. Te mantre se drži večina avtomobilskih podjetij, ko zaradi priljubljenosti določenega segmenta eno za drugim predstavljajo svoje izzivalce. In v Oplu, zdaj…

Petvratne kombilimuzine nižjega srednjega razreda (»hatchbacki«) so še vedno najbolj osnovna avtomobilska oblika. In skoraj vsaka znamka, z izjemo določenih premijskih, ima v ponudbi nekaj takega. Ford je s Focusom…

Letos se zdi, kot da bodo skoraj vsi proizvajalci zamenjali paleto v nižjem avtomobilskem segmentu. Citroenu C3, Kii Rio, Nissanu Micri, prenovljenemu Renaultu Cliu, Seatu Ibizi, Suzukiju Swiftu, Toyoti Yaris…

Izbiranja avta ne bi smeli pogojevati samo racionalni razlogi, od velikosti prtljažnika do obroka kaska. Miniji, fiati 500 in podobni dokazujejo, da ga včasih res ne, a na cestah je…

Izgledalo je že, kot da se je konkurenca sprijaznila s tem, da je Toyotin Prius postal sinonim za hibridne avte. Še toliko bolj, ker v zadnjem času večina bistveno več…

Veliko je avtomobilov, ki samo izgledajo terensko in zelo redko zapustijo asfaltirane poti. Oplova Mokka X – dodatno črko v ime so ji dodali ob prenovi – verjetno ni med…

Konkurenca med avtomobili nižjega razreda je izjemna. Ne borijo se samo proizvajalci med seboj, tudi znamke znotraj večjih koncernov iščejo svoj prostor in identiteto. Seat z mešanico španske temperamentnosti in…
Za zagotavljanje najboljših izkušenj uporabljamo piškotke, majhne datoteke, ki služijo shranjevanju in/ali dostopu do podatkov o napravi. Soglasje za te tehnologije nam bo omogočilo obdelavo podatkov, kot so vedenje pri brskanju ali prikaz zunanjih vsebin. Nekateri piškotki, kot je tisti za nastavitev, da nočete (ostalih) piškotkov, so obvezni. Vse druge lahko izključite v nastavitvah. Vseeno pa prosimo, da jih potrdite vsaj zaradi zbiranja statistike o obisku strani.
