V Oneplusu se sodeč po globalni predstavitvi telefona 10 Pro dobro zavedajo pomislekov, ki jih imajo tradicionalni ljubitelji njihovih izdelkov. Poskušali so odgovoriti nanje, vendar nisem prepričan, da so bili v tem najbolj prepričljivi. Cene so skoraj poravnane s Samsungovo linijo Galaxy S22 ali Xiaomijevo 12, zato bo morali biti drugi aduti toliko bolj prepričljivi ali marketing zares močan.

Spletni dogodek so v podjetju, ki se je tudi uradno združilo z Oppom, zasnovali kot predstavitev zagnane podjetnice potencialnim vlagateljem, ki naj bi jih morala prepričati, da je njeno podjetje pripravilo res izstopajoč telefon. Obenem je dobivala tudi vprašanja v slogu, »Pravijo, da ste v bistvu postali Oppo,« in »vaša programska oprema Oxygen OS je vse bolj podobna Oppovi Color OS.« To so v resnici prava vprašanja, toda v Oneplusu jih raje sami očitno izpostavljajo in nanje odgovarjajo s pripravljenimi neprepričljivimi zagotovili, namesto da bi se zares soočili s tem pomisleki. »Podjetnica« je zatrjevala, da so bili vedno znamka, ki se je napajala iz pripomb in predlogov uporabnikov, bližina Oppu pa jim je zagotavljala zadostne vire za raziskave in razvoj, »toda uporabniška izkušnja ostaja taka, kot jo pri Oneplusu pričakujete.« Podobno je zatrjevala za androidno preobleko, saj da »Oxygen OS ohranja hitro in gladko delovanje.« Povedano verjetno v osnovi celo drži, toda ni se dotaknila dejstva, da so telefoni izjemno podobni ali slični tako Oppovim kot Realmejevim in da je programska oprema izgubila prečiščeni videz, ki je navduševal pri tej znamki.
Tokrat je sicer Oneplus prikazal en sam model, »standardne« desetice vsaj za zdaj ni. Morda zaradi pomanjkanja polprevodnikov, morda zato, ker nekdanjo vloge te znamke kot »izzivalca paradnih modelov s konkretno nižjo ceno« vse bolj prevzema Realme. Novi Oneplus 10 Pro bo sicer neposredno pri proizvajalcu stal 949 evrov za različico s pomnilniško konfiguracijo 8/128 GB in 1049 evrov za 12/256 GB. To je za 50 evrov več kot na začetku 9 Pro, ki pa je bil v Sloveniji v prosti prodaji že lani za 30 evrov dražji in nič ne bi bilo nenavadno, če bo letos enako, torej bo izhodišče blizu tisočaku.
Novinec je vizualno dovolj spremenjen, da se loči od predhodnika, še posebej pri izboklini foto-video sklopa na hrbtišču. Slednja spominja ta Samsungov Galaxy S21 Ultra. Glavne novosti so zaslon OLED (6,7 palcev) nove generacije s tehnologijo LTPO 2.0, ki lahko spreminja osveževanje od 1 Hz do 120 Hz, procesor Snapdragon 8 prve generacije, baterija s kapaciteto 5000 mAh in polnjenje z 80W ter nekoliko spremenjene kamere, predvsem res širok, 150-stopinjski kot pri ultraširokokotni.


Predstavnica podjetja je uporablja obilico zvenečih skovank, da bi prikazala superiornost telefona. Pospešek v igrah zagotavlja »HyperBoost Gaming Engine,« zaradi česar zmore telefon ohranjati visok nivo sličic na sekundo pri dolgotrajnem igranju. Druga generacija barvne kalibracije v sodelovanju s švedskim podjetjem Hasselblad naj bi dala še bolj žive, a hkrati pravilne barve (»Billion Color solution«). Filmski način omogoča določene ročne nastavitve pri snemanju videa in podobno. Prav fotografsko in video področje je bilo tradicionalno najšibkejša točka Oneplusovih paradnih telefonov v primerjavi s tistimi, od katerih naj bi bili boljši. Težko je pričakovati, da bo tokrat bistveno drugače.
Fotografije: Oneplus
- SPREGLEDANO Firefly: Res škoda, da so nam blagovolili samo eno sezono

- Dacia Spring ima zdaj kar sto »konjev,« a ni za nas

- Samsung in Telekom Slovenije že 18 let podpirata Združenje Europa Donna Slovenija

- Lynk & Co 02: Povej pošteno, ti zaradi njega zaigra srce?

- NEDELJSKI NASVET: Nostalgija nas vedno zavaja, ne podlegajte ji




Brez komentarjev