Telemach je vsem naročnikom paketov EON povišal hitrosti dostopa do interneta, s čimer podjetje po lastnih besedah ponuja »najhitrejše trojčke na slovenskem trgu.«
Potem ko so v Telemachu uporabnikom, vsaj v idealnih razmerah, že omogočili hitrosti do enega gigabita na sekundo v mobilnem omrežju, je zdaj za to na vrsto še fiksno. Take hitrosti je v smeri proti uporabniku namreč od aprila naprej deležen najvišji paket EON Premium, v podjetju pa zatrjujejo, da želijo v prihodnosti doseči hitrosti do 10 Gb/s. Kot poudarjajo, je povišanje hitrosti posledica nenehnih vlaganj v posodabljanje lastne infrastrukture, v zadnjem času s tehnologijama DOCSIS 3.1 in XGSPON, ter želje po zagotavljanju najboljše uporabniške izkušnje. Omrežje po navedbah podjetja pokriva več kot 390.000 gospodinjstev. Doslej je bilo sicer gigabitno hitrost, večinoma za doplačilo, mogoče dobiti pri določenih operaterjih v optičnem omrežju. Vsaj delno je tako sicer tudi Telemachovo, toda »zadnji kilometer«, kot se reče v žargonu, še vedno predstavlja kabelska tehnologija (koaksialni kabel).
Višje hitrosti veljajo za pakete EON, Biznis, Biz Net in Biz DUO, tako za nove kot za obstoječe naročnike, ki jim ni treba storiti ničesar, saj so pohitritve deležni samodejno. Poglejmo, kakšne so spremembe pri paketih EON:
Paket | Stara hitrost (v Mb/s) | Nova hitrost (v Mb/s) |
EON Light | 150 / 15 | 200 / 20 |
EON Full | 300 / 30 | 500 / 50 |
EON Premium | 600 / 60 | 1000 / 100 |
Hitrosti, sploh v najvišjem paketu, so že take, da od naročnikov terjajo tudi spodobno opremo za domače omrežje, še posebej brezžično, kajti mnogi usmerjevalniki niti v idealnih razmerah in brez preprek ne zmorejo zagotavljati takih hitrosti ali če že, na zelo kratkih razdaljah.
»Zavedamo se, da si naši uporabniki želijo vedno več, in to pomeni tudi vedno višje internetne hitrosti. S tem, ko smo zasebnim uporabnikom ponudili hitrost do 1 Gb/s, smo storili nov revolucionaren korak, podobnega kot pred tem na trgu mobilne telefonije, ko smo v kar dveh paketih ponudili popolno neomejenost prenosa podatkov. Takšne napredne poteze nam omogočajo nadaljnjo rast na trgu,« je v pripravljeni izjavi izpostavil predsednik poslovodstva Telemacha Adrian Ježina.
V operaterju izpostavljajo še svoj Video klub, knjižnico naslovov vseh ponudnikov video vsebin, ki so vključeni v pakete ali storitve ponujajo posebej, za doplačilo. V Video klubu je zdaj že več kot 22 tisoč serij, filmov, risank, dokumentarcev in ostalega.
Naslovna fotografija: DepositPhotos
- NEDELJSKI NASVET: Microsoft je šel k Adobeju v šolo zahrbtnega skrivanja možnosti pri naročninah
- Avto telefonskega proizvajalca bi popestril ponudbo (#video)
- Honor Magic7 Pro: Drzen in všečen z uravnoteženimi zmogljivostmi
- Tesla zdaj v Evropi prodaja tako prenovljeni kot izvirni Model Y
- Applu in Samsungu se popolno ignoriranje trendov in želja kupcev kar ne maščuje
Kaj pa dejanske dostavljene hitrosti? Po navadi se bistveno razlikujejo od oglaševanih.
Ne poznamo konkratnih podatkov, ki dokazovali, da je “po navadi” tako, kot trdite.