SU7 spominja na Teslo S, a obenem dokazuje, da je lažje narediti zmogljiv in ustrezno drag električni avtomobil kot nekaj cenovno primernega za kitajski proletariat.
Namenoma sem omenil Kitajce, kajti predstavnik Xiaomija za Evropo mi je že pred meseci dejal, da njihovih baterijskih električnih avtomobilov še nekaj let ne mislijo prodajati v naših logih. Na javno dostopnih fotografijah, ki so vsaj rahlo obdelane, da ga prikazuje v lepši luči, kot ga bomo potem videli na cestah, je poleg očem všečne oblike opaziti, da ima avtomobil verjetno nizek aerodinamični količnik in izrastek tik na ločnici med vetrobranskim steklom in strešno površino s tipali za zaznavo okolice. Verjetno so kamere visoke razločljivosti, lidar, radar in ultrazvočna tipala razporejena še drugje in glede na poslanstvo Xiaomija ni bogokletno ugibati, da so sistemi avtonomne vožnje na zelo visoki ravni.
»Naš cilj je sanjski avtomobil, ki se zlahka kosa s Teslami in električnimi Porscheji«. Lei Jun,
Xiaomi ni predstavil prototipa, temveč avtomobil, ki je že na trakovih tovarne podjetja BAIC v Pekingu. Štirivratna limuzina SU7, mimogrede v najbolj zmogljivi izvedbi z dvema električnima motorjema doseže 100 kilometrov na uro v 2,78 sekunde, je z dolžino skoraj petih metrov, širino 1963 milimetrov in višino 1455 ter tremi metri medosne razdalje razmeroma velika. V osnovni različici bo opremljena z baterijo kapacitete 73,6 in v ta hip najbolj zmogljivi s 101 kilovatnimi urami in dosegom do 800 kilometrov. Leta 2025 naj bi predstavili še model z baterijo kapacitete 150 kilovatnih ur in dosegom okoli 1200 kilometrov. Posebnost baterij je še ta, da so integrirane v karoserijo vozila.
Da gre za nadvse zmogljiv avtomobil, pričata motorja V6 in V6S z 299 oziroma 374 konjskimi močmi in navorom 635 njuton metra. Najvišja hitrost avtomobila s prvim je 210 in z drugim 265 kilometrov na uro. Naj bom jasen. Vsaka oblikovna podobnost s Taycanom je zgolj naključna!
Brez komentarjev