Nedavno se je iz Slovenije nepričakovano in nenadno poslovilo špansko podjetje Glovo. To je pred leti prevzelo pionirskega ponudnika naročanja hrane na dom ehrana, ki se zdaj vrača. Nekdanji direktor v obeh družbah Matic Šubic je namreč odkupil znamko, vzpostavil novo podjetje in začel vnovič pridobivati gostince v platformo. Lastne flote dostavljavcev pa za zdaj ne načrtuje.
Po novem je ehrana spletni portal ali aplikacija za naročanje hrane, ki jo nato dostavijo gostinci sami. Torej bodo v platformi tiste restavracije, ki že tako ali tako ponujajo dostavo na dom. Tudi cene naj bi bile v obeh primerih enake, prednost naročanja prek aplikacije (ali spleta) pa vidim tem, da ni treba klicati in da je mogoče tudi plačati na telefonu oz. računalniku (četudi glede plačilnih metod nisem najbolj navdušen). Šubic napoveduje tudi določene akcije posameznih gostincev in največjo ponudbo dostave na študentske bone.
Poleg portala ehrana.si sta že na voljo aplikaciji v trgovinah Play in App Store, ne pa tudi v App Gallery (tam je starejša različica, ki ni več »veljavna«). Na portalu je mogoče preveriti celoten seznam restavracij brez prijave, v aplikaciji pa zgolj po »priljubljenih« lokacijah. Že vključenih gostincev je blizu 70, na vključitev pa jih čaka še med 20 in 30. Šubic poudarja, da želijo biti prisotni »v vsaki vasi.« In izpostavlja dobre ter dolgoročno stabilne pogoje sodelovanja z njimi.
Hrano je večinoma mogoče plačati dostavljavcu, zagotovo z gotovino in pri nekaterih gostincih tudi s plačilno kartico, lahko pa že ob naročilu v aplikaciji oz. na spletu. Vendar v digitalnem svetu za zdaj zgolj s kartico, kar ni najbolj priročna, elegantna in varna možnost. Namesto vpisovanja podatkov o kartici bi si želel integracije z mobilnimi denarnicami oz. načini plačevanja, kot so Flik, Google Pay, PayPal in drugi. Tako bi bilo mogoče zadevo opraviti z nekaj kliki in biometričnim potrjevanjem.
V aplikaciji še ni kakšnih naprednih funkcionalnosti, denimo sprotnega spremljanja lokacije dostavljavca ali predvidenega časa do dostave. Glede na napovedati o razvoju storitve, bo morda tudi to nekoč na voljo.
- SPREGLEDANO Firefly: Res škoda, da so nam blagovolili samo eno sezono 
- Dacia Spring ima zdaj kar sto »konjev,« a ni za nas 
- Samsung in Telekom Slovenije že 18 let podpirata Združenje Europa Donna Slovenija 
- Lynk & Co 02: Povej pošteno, ti zaradi njega zaigra srce? 
- NEDELJSKI NASVET: Nostalgija nas vedno zavaja, ne podlegajte ji 

 
		 



Brez komentarjev