Vrnila se je ehrana, najprej kot platforma za naročanje
Matjaž Ropret 20. junija 2024 ob 09:33

Nedavno se je iz Slovenije nepričakovano in nenadno poslovilo špansko podjetje Glovo. To je pred leti prevzelo pionirskega ponudnika naročanja hrane na dom ehrana, ki se zdaj vrača. Nekdanji direktor v obeh družbah Matic Šubic je namreč odkupil znamko, vzpostavil novo podjetje in začel vnovič pridobivati gostince v platformo. Lastne flote dostavljavcev pa za zdaj ne načrtuje.

Po novem je ehrana spletni portal ali aplikacija za naročanje hrane, ki jo nato dostavijo gostinci sami. Torej bodo v platformi tiste restavracije, ki že tako ali tako ponujajo dostavo na dom. Tudi cene naj bi bile v obeh primerih enake, prednost naročanja prek aplikacije (ali spleta) pa vidim tem, da ni treba klicati in da je mogoče tudi plačati na telefonu oz. računalniku (četudi glede plačilnih metod nisem najbolj navdušen). Šubic napoveduje tudi določene akcije posameznih gostincev in največjo ponudbo dostave na študentske bone.

Poleg portala ehrana.si sta že na voljo aplikaciji v trgovinah Play in App Store, ne pa tudi v App Gallery (tam je starejša različica, ki ni več »veljavna«). Na portalu je mogoče preveriti celoten seznam restavracij brez prijave, v aplikaciji pa zgolj po »priljubljenih« lokacijah. Že vključenih gostincev je blizu 70, na vključitev pa jih čaka še med 20 in 30. Šubic poudarja, da želijo biti prisotni »v vsaki vasi.« In izpostavlja dobre ter dolgoročno stabilne pogoje sodelovanja z njimi.

Hrano je večinoma mogoče plačati dostavljavcu, zagotovo z gotovino in pri nekaterih gostincih tudi s plačilno kartico, lahko pa že ob naročilu v aplikaciji oz. na spletu. Vendar v digitalnem svetu za zdaj zgolj s kartico, kar ni najbolj priročna, elegantna in varna možnost. Namesto vpisovanja podatkov o kartici bi si želel integracije z mobilnimi denarnicami oz. načini plačevanja, kot so Flik, Google Pay, PayPal in drugi. Tako bi bilo mogoče zadevo opraviti z nekaj kliki in biometričnim potrjevanjem.

V aplikaciji še ni kakšnih naprednih funkcionalnosti, denimo sprotnega spremljanja lokacije dostavljavca ali predvidenega časa do dostave. Glede na napovedati o razvoju storitve, bo morda tudi to nekoč na voljo.

Avtor Matjaž Ropret
mm
Matjaž že več kot desetletje in pol novinarsko pokriva tehnološki svet. Najprej na Radiu Slovenija, nato je na Delu od začetka leta 2009 do jeseni 2016 urejal redno tedensko prilogo Infoteh in pripadajočo rubriko na spletni strani. Zdaj je urednik Tehnozvezdja in hkrati glavni avtor na tej strani. Uporablja tiste naprave, ki se mu zdijo tehnološko dovolj napredne, uporabne in narejene z vsaj nekaj sloga, ne glede na znamko, operacijski sistem, platformo in ostale religiozne razloge.
Matjaž Ropret - prispevki
Brez komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja