Vabljeni k raziskavi: Boste med prazniki za računalnikom?
PR 17. decembra 2021 ob 08:37

Božično-novoletni prazniki so že tik pred vrati. Čas, ko odložimo delovne, študijske in učne obveznosti in napolnimo baterije za vstop v novo leto. Čas, ki ga radostno preživimo z našimi najbližjimi. In seveda čas, ko se obdarujemo! Imate že pripravljena darila? Ste že napisali pismo Božičku in Dedku Mrazu z lastnimi željami? Česa si najbolj želite?

Preteklo leto in pol so svet zaznamovale nove razmere, katerih prej nismo bil vajeni. Praktično čez noč so se pisarne in učilnice preselile v naše domove. To je seveda prineslo nove zahteve in prilagoditve, saj smo morali temu primerno preurediti naše dnevne sobe in kabinete. V veliko pomoč pri tem so bile zagotovo številne tehnološke naprave, od prenosnih računalnikov, tablic,  pametnih telefonov, kot je novi Huawei nova 9, in sodobnih pametnih ur, ki omogočajo klicanje, kot na primer Huawei Watch GT 3. Ti so nam omogočali nemoteno delo in učenje, ne glede na to kje smo se nahajali.

Podobno je bilo tudi z druženjem z bližnjimi. Druženje v živo ni bilo vedno mogoče, zato smo se znašli drugače. Ob kavici smo s prijatelji pokramljali kar prek video klica, odigrali skupaj družabno igro kar na daljavo in se na splošno zabavali v virtualnem prostoru. Marsikoga so nove razmere celo ponovno združile z ljudmi, ki jih sicer niso videli že dalj časa.

Danes, ko smo se novih razmer že nekoliko privadili in jih ozavestili, so se ti vzorci marsikje obdržali. Ugotovili smo, da delo, šolanje in druženje na daljavo ni nekaj neizvedljivega. Seveda pa je pogoj, da si lastimo naprave, ki nam to omogočajo. Na primer najnovejši prenosnik Huawei MateBook 14s, ki ga poleg zmogljivosti odlikuje tudi brezšivna povezljivost z drugimi napravami. Zato si jih bo marsikdo tudi zaželel pod smrečico. Ste med njimi tudi vi? Sodelujte v raziskavi podjetja Huawei in nam zaupajte, kako boste preživeli praznike, kaj je na vrhu vašega seznama želja in kako ste se vi prilagodili na nove življenjske razmere.

Avtor PR
mm
Prebral(a) si sporočilo za javnost ali zgodbo oglaševalca. Morda je koristno, za naše mnenje o dotični storitvi ali izdelku pa spremljaj avtorske članke.
PR - prispevki
Brez komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja