Električni avtomobili lažje dobivajo resne posodobitve tudi zunaj »uradne« prenove posameznega modela. Tako je Tesla pri večini različic modelov 3 in Y povečala uradni doseg (po testiranju WLTP), saj je začela vgrajevati baterijo z večjo energijsko gostoto.
Po novem imajo tako izvedbe s »podaljšanim dosegom« (angl. Long Range) za nekaj kWh več kapacitete, določenega izboljšanja naj bi bile deležne tudi različice z manjšo baterijo vrste LFP. Najbolj se razlika pozna pri Model 3 LR RWD, torej z večjo baterijo in pogonom na zadnji kolesi, kjer se je doseg povečal za skoraj 50 km na 750 km (z 18-palčnimi kolesi). Tudi dvomotorna (AWD) ima po novem več kot 700 km uradnega dosega, pri tisti z manjšo baterijo pa naj bi doseg narastel s 520 na nekaj več kot 550 km.
Od teh je sicer za zdaj v slovenskem konfiguratorju le izvedba z najdaljšim dosegom, ki je po našem mnenju tudi najbolj zanimiva. Ne samo zaradi števila kilometrov, ki jih nudi z enim polnjenjem, temveč še zato, ker se s ceno 44.970 evrov (resda zgolj v beli barvi) kvalificira za 6.500 evrov državne subvencije.
Poleg tega je Model 3 dobil predrugačen sprednji odbijač z vgrajeno kamero za pogled naprej pri parkiranju, in znova tudi ročico za smernike, ki so jo pri predlanski prenovi odstranili v prid tipk na volanu, česar pa večina kupcev ni sprejela najbolje.
Novih baterij bo deležen tudi Model Y, tam bodo seveda zaradi slabše aerodinamike dosegi nekaj krajši, vendar še vedno med najboljšimi v svojem razredu. Toda teh izvedb v konfiguratorju še ni videti.






Brez komentarjev