Televizija ni umrla (in verjetno nikdar ne bo)
Marjan Kodelja 8. novembra 2023 ob 06:28

Storitev televizije je za operaterje nadvse pomembna. To dokazuje neprestana nadgradnja sprejemnikov in aplikacij, uvajanje novih televizijskih programov ter hitrejše objavljanje filmskih uspešnic in delno serij v videoklubih.

»Navlečen« sem na televizijo. Moji »stari« so vse življenje poslušali radio. Namesto njegovih zvokov, meni kot šum, brez katerega ne morem delati, služi televizor. Nič čudnega, da je stalno prižgan. Četudi ga ne gledam ves čas, zelo dobro vem, kako napredujejo storitve. Kaže, da dobro in da jim nič ne pride do živega. Praktično je vseeno, o katerem operaterju govorim. Vsi podobni, vsi enaki. Zelo dobro jih to opisuje. Slišal sem veliko trditev, da sploh ne gledate televizije, kajti vse je na spletu, pa vendar statistika kaže, da je večina gospodinjstev še vedno naročena nanjo! Ne dvomim, da je vsaj delno kriva zasnova ponudba oziroma že pregovorna nesorazmernost med ceno združenih storitev in ceno samostojnega priključka v internet. A vse bolj sem prepričan, da se to še dolgo ne bo spremenilo.  

Ne strinjam se z njimi, ki trdijo, da je televizija na smrtni postelji. Zdi se mi, da je obratno. Še kako živa je, saj se je prilagodila spremenjenim navadam. Tem so se prilagodili tudi operaterji. Kako? Z vsebinami in možnostim, da jih gledamo, kadarkoli želimo. Niti malo me zato ni presenetilo, ko je Telekom Slovenije začel s plačljivo ponudbo filmskih uspešnic, kot so Barbie, Blue Beetle, Elementi ali Gran Turismo. So posamezniki, ki nočejo obiskati kina, a jih strošek za karte ne moti ter zato nimajo ovir, da bi za ogled doma plačali enak znesek. Če se bo prodajni model uveljavil, potem ne dvomim, da ga bo še kdo posvojil. Ne bi se pa branil še opcije s kvaliteto slike 4K (pri nekaterih naslovih manjka celo HD).

FilmBox je evropska televizijska storitev in storitev videna na zahtevo v lasti medijskega podjetja SPI International divizije francoskega podjetja Canal+ Group.

Programske sheme so manjkrat deležne sprememb, a ravno tako niso nanje imune. Programi Fox so bili preimenovani v Star, vsebinsko so ostali enaki, medtem ko manjšo novost v ponudbi Telekoma Slovenije predstavljajo programi FilmBox. Programska opcija, zanjo boste dve leti plačevali poltretji evro na mesec (nato pet evrov), vključuje 13 programov, ponuja brezčasne klasike, najnovejše filmske uspešnice, najboljše borilne športe, nagrajene dokumentarce, zabavne vsebine, povezane z modo, adrenalinske športe in e-športe. Posebej velja omeniti program FunBox 4K z vsebinami v tej razločljivosti, s katero najbolj izkoristite zmožnosti sodobnih zaslonov, ter dejstvo, da so poleg vsebin hollywoodske na voljo še vsebine evropske in neodvisne produkcije. Če ne zaradi drugega, potem zaradi tega programi predstavljajo določeno osvežitev ponudbe, saj so se drugje začeli filmi in serije že prepogosto ponavljati.

Med novimi programi zaradi vsebinske specifike do nekje izstopa Gametoon. Gejmerji boste pod njegovim okriljem deležni spremljanja igranja iger, med drugim The Last of Us 2, Call of Duty, Spiderman, God of War in Fortnite.

Avtor Marjan Kodelja
mm
Marjan se s tehnološkim novinarstvom ukvarja od leta 1997 in v tem času je videl že mnogo stvari, ki se nikoli niso uveljavile ali pa so imele kratek čas trajanja. Začel je pri računalniški reviji Moj mikro in ter 2000 postal njen urednik. Veliko kasneje je bil urednik naprej tednika Stop in nato še tednika Vklop, trenutno pa kruh služi s pisanjem tehnoloških člankov.
Marjan Kodelja - prispevki
4 komentarji

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja