Spletne trgovine so ta čas še bolj pomembne kot že sicer. Še vedno pa njihova postavitev in vzdrževanje nista ravno trivialni opravili, sploh za majhnega trgovca ali nekoga, ki začenja. Tako vsaj razmišljajo pri Telekomu Slovenije, kjer so postavili tržišče PIAZZ, tudi s ciljem regijske širitve.
PIAZZ je nekakšna kombinacija iskalnika cen in spletne trgovine. Za razliko od drugih podobnih iskalnikov je mogoče nakup opraviti neposredno, kupca ne preusmeri v določeno spletno trgovino. Kupci pa lahko uporabljajo obstoječi uporabniški račun, ki ga imajo pri Telekomu (Moj Telekom), plačevanje pa je za zdaj mogoče z debetnimi in kreditnimi karticami.
»Spletno tržišče PIAZZ je platforma, ki na enem mestu povezuje trgovce in kupce. Kupcem zagotavlja preprosto uporabniško izkušnjo, varnost in bogato izbiro, trgovcem pa priložnost, da skozi enoten prodajni spletni kanal kupcem predstavijo ponudbo in jim ponudijo svoje izdelke,« so novost predstavili v Telekomu. Ta čas je na voljo trgovcem iz Evropske unije in kupcem iz Slovenije, nekoč pa bodo lahko tu kupovali tudi potrošniki iz »jugovzhodne regije«, kar verjetno pomeni nekdanjo Jugoslavijo in morda še kakšno državo.
Prednost za trgovce naj bi bila predvsem v tem, da hitro in enostavno postavijo svojo »trgovinico« znotraj omenjene platforme, podobno kot lahko počnejo na Amazonu, da jim bo potencialne kupce s svojim marketingom privabljal Telekom in da je ta poskrbel tudi za plačilni sistem. Seveda v vodilnem operaterju tega ne počno za zabavo ali za dobro voljo, temveč iščejo dodaten zaslužek. Trgovec plača mesečno naročnino, ki je prvi mesec brezplačna, in provizijo pri prodaji izdelkov. Naročnina je enotna in stane 39,90 evrov (+ DDV), medtem ko je provizija 6, 11 ali 14 odstotkov, odvisno od posameznega izdelka, za obnovljene je za dva odstotka višja, najnižja pa znaša 90 centov (in DDV).
Posamezen izdelek v PIAZZ-u kajpak lahko ponuja več trgovcev, to je tudi namen, saj gre v osnovi za iskalnik. Kupec pa se odloči, ali bo prevladala najnižja cena ali še kakšen drug vidik. Ta čas je v ponudbi menda že več kot 50 tisoč predmetov v približno 50 kategorijah. Največja ponudba izdelkov je v kategorijah računalništvo, elektronska oprema, igrače, igre in prosti čas ter dom in vrt. Upravljavec platforme izpostavlja določene izdelke oz. to počne umetna inteligenca, tudi na osnovi uporabnikovih zanimanj. Prednost pa bodo imeli tudi uspešnejši trgovci. In kot je bilo mogoče opaziti v prvih dneh, določeni ponudniki nekatere artikle postavijo v »akcijo« za dan ali dva, ko prodajo zastavljeno količino, pa se cene vrnejo na siceršnji nivo.
Pri bankah, ki so že pripravljene na močno uporabniško zaščito (SCA), se ta ob nakupu sproži. V praksi to pomeni, da je treba nakup potrditi z mobilni banki oz. denarnici, kar naj bi z novim letom postalo obvezno.
Brez komentarjev