Telekom Slovenije z mobilnimi storitvami prepričal več kot milijon uporabnikov
PR 8. aprila 2025 ob 09:29

Telekom Slovenije je presegel pomemben mejnik – zaupa mu več kot milijon uporabnikov mobilnih storitev. Konstantna rast števila uporabnikov potrjuje, da v Telekomu Slovenije na potrebe uporabnikov, tako zasebnih kot poslovnih, odgovarjajo z jasno usmerjenimi prodajno-razvojnimi aktivnostmi in vrhunskimi storitvami v zmogljivem omrežju.

»V letu 2024 smo presegli zastavljene cilje in pomembno izboljšali poslovanje Telekoma Slovenije,« izpostavlja Boštjan Škufca Zaveršek, podpredsednik uprave Telekoma Slovenije. »Temelj našega uspeha so vlaganja v razvoj in vrhunsko izkušnjo na zmogljivem omrežju. V samo enem letu smo kapacitete 5G podvojili, 4G pa povečali za 35 odstotkov, kar zagotavlja zanesljivost tudi ob največjih obremenitvah, kot je letošnja Planica. S prilagojeno ponudbo za vse segmente in strokovno podporo gradimo na zaupanju, uporabniki pa naše omrežje ocenjujejo kot najboljše v slovenskem prostoru. Dosežen milijon uporabnikov potrjuje, da so naša osredotočenost na uporabnike, prodajna odličnost in razvojne naložbe prava pot.«

Povezanost, prilagodljivost in zanesljivost še naprej ostajajo temelj ponudbe, ki danes povezuje milijon uporabnikov po vsej Sloveniji. Številke kažejo zanimive zgodbe: lanski rekorder je tako v enem mesecu opravil klice v skupnem trajanju skoraj 13 dni, drugi uporabnik je poslal več kot 29.000 SMS-sporočil. Uporabniki Telekoma Slovenije so marca v povprečju prenesli že več kot 15 GB podatkov mesečno.

Zagotavljanje zanesljive, varne in nemotene komunikacije za več kot milijon mobilnih uporabnikov – od klicev in sporočil do prenosa ogromnih količin podatkov – terja izjemno zmogljivo in tehnološko napredno infrastrukturo. V zadnjih letih je opaziti stalno rast uporabe mobilnega prenosa podatkov. Tako so uporabniki v marcu 2025 v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije prenesli za kar 35 odstotkov več podatkov kot v enakem obdobju lani. V Telekomu Slovenije so s širitvami in nadgradnjami zmogljivosti omrežja 5G v letu dni podvojili, kapaciteto 4G omrežja pa povečali za 35 odstotkov. Povprečne dosežene hitrosti v omrežju so sedaj, kljub stalni rasti podatkovnega prometa, po internih meritvah v povprečju do dvakrat višje kot v enakem obdobju lanskega leta. Pri tem pa več kot milijon mobilnih uporabnikov Telekoma Slovenije v povprečju prenesejo že več kot 15 GB mesečno. Vse več je uporabnikov, pri katerih se preneseni gigabajti merijo v več sto ali celo tisoč na mesec. Vse to tudi dokazuje, da sodobno mobilno omrežje Telekoma Slovenije ni samo hitro in odzivno, ampak nudi tudi izjemne kapacitete. V Telekomu Slovenije opozarjajo na odgovorno rabo tehnologije v sklopu iniciative »Uživajmo pametno«, saj se z vedno naprednejšimi tehnologijami izpopolnjujejo tudi spletne prevare. Zato opozarjajo, da se moramo na vsakem koraku zavedati svoje odgovornosti in se na spletu obnašati čim bolj previdno, zaslone pa uporabljati zmerno.

Omrežje 5G sedaj pokriva že več kot 83 odstotkov prebivalstva, do konca leta 2025 pa v Telekomu Slovenije načrtujejo kar 99-odstotno pokritost prebivalstva s signalom 5G. V prvih mesecih letos so omrežje 5G okrepili z dodatnimi baznimi postajami na več kot 100 lokacijah po Sloveniji, hkrati pa širijo tudi dostop do najsodobnejšega gigabitnega optičnega omrežja, ki je na voljo že skoraj pol milijona gospodinjstvom. S sposobnostjo odgovarjanja na najrazličnejše uporabniške potrebe Telekom Slovenije ostaja ključni gradnik tehnološke infrastrukture in gonilna sila digitalnega napredka v Sloveniji.

Ob tem so razumevanje trga, nenehne izboljšave in odlična uporabniška izkušnja temelji premišljene prodajno-razvojne strategije, kjer svetovalci igrajo ključno vlogo pri prepoznavanju potreb posameznikov in jim pomagajo najti prave rešitve. V Telekomu Slovenije verjamejo, da takšen pristop gradi dolgoročno zaupanje in odnose, kar je eden ključnih razlogov, da mu zaupa že milijon mobilnih uporabnikov.

Naslovna fotografija: DepositPhotos

Avtor PR
mm
Prebral(a) si sporočilo za javnost ali zgodbo oglaševalca. Morda je koristno, za naše mnenje o dotični storitvi ali izdelku pa spremljaj avtorske članke.
PR - prispevki
2 komentarja
  • Dobro, objavili ste NOVO ponudbo Telemacha (vsi športni programi); sedaj ponudbo Telekoma. Pričakujem, da se še A1 priključi (ker T2 gre počasi pod T). In sedaj od Matjaža pričakujem še , da napiše kaj nas čaka glede športa v prihodnje oz. kako je lahko Telemach dobil “vse”! Kaj bo glede tega ukrenil Telekom? Se ne boji odhoda gledalcev, ki so športno naravnani h konkurenci? Kako bo s SK v prihodnje? Pa še nekaj, kar me že nekaj časa grozno muči. Glede na konkurenco med operaterji – zakaj se na nivoju vseh (ali?) operaterjev počrnijo programi, ki bi predvajali recimo rokomet . Recimo, Telemach ga ima na SK1; Telekom ga nima nikjer , prenaša pa HRT2. PA vse črno. Kaj za vraga ima Telekom z Telemachom, da se držijo teh omejitev vsi kot p.p. Če bi si šli neke fer igre bi nacionalka predvajala vse športne dogodke, ko igra reprezentanca. Ne, tu pa ni dogovora. A med operaterji pa je. Nerazumljivo!

    • Posamezni programi imajo pravice za športne prenose samo na določenem ozemlju, tako se pravice kupujejo. HRT ima npr. pravice za Hrvaško in ker jih ima za Slovenijo druga televizijska hiša, ta lahko od operaterjev zahteva zatemnitev HRT v tistem času. Ali je dotični program na voljo vsem gledalcem ali ne, je druga stvar. Je pa zaradi tega vlada pred časom sprejela seznam “pomembnih športnih dogodkov” in ti morajo biti na programu, ki ga ima možnost spremljati vsaj 75 odstotkov gledalcev.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja