Telekom je za svojo najnovejšo kampanjo ugrabil Shazam
Tehnozvezdje 25. novembra 2017 ob 15:56

Včasih si že skoraj pulimo lase, ko moramo ubiti po več videov in preskočiti še kakšen pojavni zaslon, da sploh lahko preberemo želeno novico. Tako se mogoče tudi najnovejša oglaševalska poteza Telekoma Slovenije na prvi pogled zdi korak v podobno smer. A so jo izpeljali bolj uporabniku prijazno.

Aplikacija Shazam je bila, skupaj s konkurenčno Soundhound, ena prvih večjih atrakcij na androidnih telefonih – seveda obstaja tudi za iOS. Osnovno premiso, da zna prepoznati skladbo, ki jo uporabnik telefona v tistem trenutku posluša, in mu ponuditi informacije o njej, so z leti še precej nadgradili. Zdaj storitev ponudi poslušanje ali nakup komada v nameščenih aplikacijah, povezavo do videa, možnost deljenja s prijatelji, priporoči podobno muziko in še kaj. In ker so v aplikaciji že tako ali tako oglasi, najbrž ni presenetljivo, da lahko oglaševalci še konkretneje zakupijo prostor v njej.

Točno to je za svoje prodajne in naročniške akcije ob koncu leta storil Telekom Slovenije. Kdor bo želel ugotoviti, katero pesem so uporabili snovalci najnovejšega (modrega) oglasa za vodilnega operaterja, bo po pritisku na gumb Tap to Shazam in nekajsekundnem poslušanju preusmerjen na ponudbo Telekoma. Je pa v njej enkrat vmes omenjen tudi singl Makeba francoske pevke Jain (s pravim imenom Jeanne Galice), to je namreč tista informacija, ki jo poslušalec pričakuje. V operaterju pravijo takole:

»Na ta način uporabniki, ki med predvajanjem televizijskega oglasa Telekoma Slovenije uporabijo Shazam, ne izvedo le, za katero skladbo gre, temveč preprosto dostopijo tudi do povezave z novoletno ponudbo na spletnem mestu Telekoma Slovenije. Uporabnik tako na enem mestu pridobi priročni spisek idej za praznično obdarovanje.

Morda je sicer iskal povezavo do pesmi. In potem, ko mu Shazam med operaterjevim oglasom izpiše naslov, lahko Makebo še vedno ročno poišče, kar mu vzame dodatni dve sekundi. Še lepše bi bilo, če bi bil naslov pesmi klikabilen, pa ni. Ponudbo telefonov, drugih naprav in naročniških paketov pa si je vsekakor bolj smiselno ogledati na drugem zaslonu in v miru, ker o njej v televizijskem oglasu ne izvemo ničesar. Ta je sicer z osredotočanjem na znamko, ne konkretno ponudbo, kar osvežitev. Video tudi napeljuje gledalce k uporabi omenjene aplikacije, saj se v njem pojavi napis Shazam ti razkrije ritem zime.

Nekaj več besed o predprazničnih ponudbah operaterjev pa kdaj drugič.

 

Naroči se na redna vsakotedenska e-poštna obvestila o novih prispevkih na naši strani.

Avtor Tehnozvezdje
mm
Prispevek je skupno delo uredništva oz. več avtorjev, zato se ne da podpisati enega posameznika.
Tehnozvezdje - prispevki
Brez komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja