Na svetovnem mobilnem kongresu MWC 2024 v Barceloni je globalni tehnološki velikan Huawei predstavil svojo vrhunsko linijo naprav, ki združujejo modo in tehnološki napredek. Med inovitetami so izstopali vodilni pametni telefon Mate 60 RS Ultimate Design, brezžične slušalke FreeClip ter pametne ure serije Watch GT 4.
Razstavni prostor podjetja Huawei je bil premišljeno razdeljen na različne tematske cone, ki odražajo znamko inovativnosti. Od »Ultimate Designa«, ki združuje estetiko in funkcionalnost, do vizije »Fashion Forward«, ki povezuje tehnologijo in modo. Skozi predstavitev so izpostavili tudi pomen mobilne fotografije z blagovno znamko XMAGE, ustvarjanje lepote ter skrb za gibanje in zdravje.
»Huawei bo še naprej utrjeval svoj položaj globalne blagovne znamke visokega razreda, usmerjene v modo in tehnologijo,« je dejal Kevin Ho, operativni direktor skupine Huawei Consumer Business Group. »Leta 2024 bomo še naprej povečevali naložbe v raziskave in razvoj na področju pametnih naprav, fitnesa in zdravja ter digitalnega ustvarjanja. Rezultat naših prizadevanj so inovativni izdelki in storitve, ki ustvarjajo vrhunske, pionirske in prilagojene življenjske sloge za potrošnike po vsem svetu.«

Stabilna rast poslovanja utrjuje Huaweiev položaj
Lani je Huawei Consumer Business Group (CBG) dosegel izjemen preboj na globalnih trgih s široko paleto vrhunskih, modnih in tehnološko naprednih izdelkov, kot so nosljive naprave, zvočne naprave, tablični računalniki, osebni računalniki in pametni telefoni.. Med najbolj opaznimi novostmi so pametni telefoni serije Huawei Mate 60 in prepogljivi Mate X5, ki so postavili Huawei v ospredje na trgu višjega cenovnega razreda. Dodatno je Huawei lansiral popolnoma novo blagovno znamko »Ultimate Design«, ki ponuja tehnološko napredne naprave z izjemno estetiko.
Rezultati niso razočarali. Po najnovejšem poročilu družbe Counterpoint Research je Huawei lani pridobil 5 odstotkov tržnega deleža na globalnem trgu pametnih telefonov višjega cenovnega razreda, s čimer se je uvrstil na tretje mesto med vsemi blagovnimi znamkami. Poleg tega so pošiljke pametnih nosljivih naprav presegle 150 milijonov, aplikacija Zdravje (Huawei Health) pa se je pohvalila z 450 milijoni uporabnikov. Po desetletju od predstavitve prvega tabličnega računalnika je Huawei dobavil že več kot 100 milijonov enot.
Ustvarjanje nove estetike
Z vrhunskimi modeli Huawei ustvarja novo estetiko, ki je osredotočena na modo in tehnološki napredek. Pri razvoju pametnega telefona Huawei Mate 60 RS Ultimate Design so na primer prvič v postopek zgoščevanja rdeče keramike dodali redke zemeljske elemente. Za dosego živahnega rdečega ohišja je bila potrebna kalcinacija pri 1400 stopinjah Celzija in dodatnih 50 postopkov v 60-dnevnem proizvodnem obdobju. Poleg tega je bila pozornost usmerjena tudi v pametno uro Huawei Watch Ultimate, ki ima ohišje iz zlitine na osnovi cirkonija in pozlato iz 18-karatnega zlata, ter brezžične slušalke Huawei FreeClip s popolnoma novo C-bridge zasnovo. Ta inovativna zasnova ne le izboljšuje trdnost in stabilnost, temveč prinaša tudi novo izkušnjo nošenja, hkrati pa slušalkam daje izviren videz in občutek.

Pametne nosljive naprave za celovito in natančno upravljanje zdravja
Pametne nosljive naprave predstavljajo ključno področje globalnega poslovanja podjetja Huawei, ki je vzbudilo veliko zanimanja. Lani so predstavili niz vodilnih pametnih nosljivih naprav, vključno z že omenjeno prestižno pametno uro višjega cenovnega razreda Huawei Watch Ultimate, pametno uro Huawei Watch 4 s funkcijo zaporednega merjenja sedmih vitalnih znakov ter serijo pametnih ur Huawei Watch GT 4, ki se ponašajo z obnovljenimi obroči dejavnosti in aplikacijo Ohrani kondicijo. V samo treh mesecih po predstavitvi so dosegli impresivno prodajo 2,5 milijona pametnih ur Watch GT 4, kar je posledica nenehnega iskanja prebojnih tehnoloških inovacij, vrhunske estetike, upravljanja zdravja in znanstveno utemeljenega beleženja športnih aktivnosti.
Huawei se že več kot desetletje intenzivno posveča pametnim nosljivim napravam, kar je privedlo do lastne tehnologije spremljanja vitalnih znakov TruSeen, ki je v osmih letih dosegla peto generacijo. Podjetje je v tem času vložilo več kot 800 patentnih prijav, kar ga uvršča med vodilna v naložbah v raziskave in razvoj ter številu patentov na področju fitnesa in zdravja.
Digitalno ustvarjanje, ki je priča ustvarjanju lepote
Huawei je lani presenetil marsikoga s predstavitvijo nove generacije 33,5-centimetrskega (13-palčnega) tabličnega računalnika Huawei MatePad Pro, ki podpira povsem novo brezžično tehnologijo NearLink. Gre za najtanjšo tablično napravo, ki je bila kdaj koli izdelana, z najožjimi robovi in največjim razmerjem med zaslonom in ohišjem. Zmogljivosti tabličnega računalnika nadgrajuje elektronsko pisalo Huawei M-Pencil 3. generacije, ki kot prvo podpira več kot 10 tisoč ravni zaznavanja pritiska.
Na sejmu MWC 2024 je Huawei napovedal, da bo še naprej povečeval naložbe v digitalno ustvarjanje, pri čemer bo dajal prednost tehnologijama zaslonov z elektronskim črnilom (PaperMatte) in NearLink, da bi zagotovil še boljše izkušnje. Dejavnost GoPaint, ki jo gosti Huawei, bo dostopna za več držav in regij, s čimer bo postala prava globalna sila v skupnosti digitalne umetnosti.

Huaweievi dosežki na področju mobilnega upodabljanja niso manj omembe vredni, saj so vodilni pametni telefoni, kot so serije Huawei Mate 60, Mate X5 in P60, opremljeni z zmogljivostmi XMAGE. Ta blagovna znamka zajema vse vidike, od optičnih sistemov do tehnologije upodabljanja in obdelave slik, ter zagotavlja povsem novo izkušnjo mobilne fotografije.
Predstavitev Huaweija na sejmu MWC 2024 je pokazala njihovo zavezanost globalnemu trgu izdelkov višjega razreda. Leto 2024 bo odločilno, saj bo Huawei s povečanimi naložbami v raziskave in razvoj inovativnih tehnologij presegel meje ter uporabnikom po vsem svetu omogočil dostopnost vrhunskih, modnih in tehnološko naprednih naprav, storitev in izkušenj, s tem pa postavil višja merila v mobilni industriji.
Brez komentarjev