Svet e-športa na dosegu roke s Huaweijevim digitalnim pomočnikom
PR 2. aprila 2021 ob 11:15

Globalno tehnološko podjetje Huawei je naznanilo, da bo njihov digitalni pomočnik Huawei Assistant – orodje za pomoč pri iskanju storitev in informacij – prvi iz svoje vrste, ki bo vseboval zavihek namenjen e-športu. Prek njega bodo lahko uporabniki na enostaven način spremljali novice in rezultate iz različnih lig in turnirjev, ki potekajo po celem svetu.

Število navdušencev nad e-športom naj bi se glede na raziskavo Global Esports Market Report 2020 Newzoo do leta 2023 v Evropi povečalo za 8,2 % na 113 milijonov uporabnikov, medtem ko naj bi globalni prihodki v naslednjih treh letih dosegli 1,1 milijarde ameriških dolarjev. Zato so se pri Huaweiu odločili za ekskluzivno partnerstvo z razvijalskim podjetjem SofaScore, ki bo integriralo kategorijo e-športa v Huawei Assisstant.

Podjetje SofaScore, njihovo aplikacijo najdete v trgovini AppGallery, je znano po širokem obsegu zbranih športnih podatkov in analitiki v realnem času s športnih dogodkov, lig in prvenstev. Aplikacija pokriva več kot 20 disciplin, ima več kot 20 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov in je na voljo v več kot 30 jezikih, tudi v slovenščini.

Z novo funkcijo bodo uporabniki pametnih telefonov Huawei lahko spremljali dogajanja v treh ligah:

  • CS:GO (Counter-Strike: Global Offensive); 
  • Dota 2 (Defense of the Ancients 2); 
  • LoL (League of Legends).  

Z integracijo v Huawei Assistant bo uporabnik do podatkov z zavihka e-športa prišel s preprostim potegom prsta po zaslonu. Prikazan bo poleg številnih drugih zavihkov oziroma kartic z informacijami, obvestili in opomniki, ki jih pomočnik oblikuje na podlagi prilagojenih potreb uporabnika in primerov rabe. Označili boste e-šport, ekipa ali tekme, ki vas zanimajo, medtem ko bodo algoritmi umetne inteligence digitalnega pomočnika zagotovili prikaz informacij v realnem času.

SofaScore bo hkrati z informacijskim zavihkom ponudil tudi povezave do pretočnih storitev za spremljanje dogajanja v živo na različnih spletnih platformah, kot so Twitch, YouTube, Facebook Gaming, Huya in Bilibili. Odvisno od lige, igre, kategorije ali turnirja.

»Zanimanje za e-šport nezadržno raste v zadnjem letu, ko ljudje po večini več časa preživijo v svojih domovih. Navdušenci nad igrami, občasni gledalci in predvsem uporabniki mlajše generacije bodo veseli, da bodo lahko dogajanje spremljali na zaslonih svojih pametnih telefonov,« je dosežek pospremil Derek Yu, podpredsednik Huaweia za regijo CEE in Skandinavijo. »Ekskluzivno partnerstvo s podjetjem SofaScore nam omogoča, da uporabnikom pametnih telefonov Huawei predstavimo razburljivi svet e-športa. Še posebej nas veseli, da so podatki v realnem času dosegljivi prek našega digitalnega pomočnika.«

»V podjetju SofaScore stremimo k zagotavljanju najboljše uporabniške izkušnje pri spremljanju športa. Zelo se trudimo, da uporabnikom ne samo prisluhnemo, amapk storimo za njih še nekaj več.  Naše partnerstvo s Huaweiem samo potrjuje to filozofijo. V e-šport smo se podali z zagotavljanjem najboljše mogoče izkušnje za naše obstoječe in nove uporabnike. Rezultati, ki smo jih videli do zdaj, dokazujejo, da gremo v pravo smer,« je k temu dodal Ivan Bešlić, glavni operativni direktor in soustanovitelj SofaScore.

Trgovina AppGallery je na voljo na vseh Huaweievih pametnih mobilnih napravah, med drugim tudi na najnovejših telefonih Mate 40 Pro in P smart 2021 ter tabličnem računalniku MatePad Pro. Dodatno pa je uporabniku pri iskanju aplikacij v pomoč tudi univerzalni iskalnik Petal Search, ki poleg aplikacij omogoča še iskanje slik, novic in drugih informacij.

Avtor PR
mm
Prebral(a) si sporočilo za javnost ali zgodbo oglaševalca. Morda je koristno, za naše mnenje o dotični storitvi ali izdelku pa spremljaj avtorske članke.
PR - prispevki
Brez komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja