Znamka športnih ur Suunto ima novega lastnika. Konglomerat Amer Sports, od decembra 2018 sicer del kitajske skupine Anta, jo je namreč prodal prav tako kitajskemu podjetju Liesheng. Bomo videli, če lahko naveza ponovi kaj podobnega kot Volvo in Geely v avtomobilskem svetu.
Podjetje Liesheng obstaja od l. 2015, najbolj znano je po urah in slušalkah znamke Haylou, ki nastopajo pretežno v nižjem cenovnem razredu. S Suuntom se tako podajajo tudi v višje razrede, koliko so odšteli za finsko podjetje, pa niso razkrili.
»To v resnici ni sprememba. Vse v povezavi s Suuntom bo ostalo tako, kot je bilo doslej. Še naprej bomo v kraju Vantaa na Finskem razvijali izdelke in storitve,« je v pripravljeni izjavi zatrdil predsednik Suunta Heikki Norta. Po njegovih besedah bo novo partnerstvo »razširilo njihova krila« pri razvoju pripomočkov za aktivnosti na prostem.

Ob tem prevzemu bi lahko povlekli vzporednice z avtomobilsko znamko Volvo, ki je pod Fordom v začetku tega stoletja podobno kot Suunto začela zaostajati za konkurenco, nakar so jo prodali dokaj neznanemu kitajskemu koncernu Geely, pod katerim pa je zaradi posrečene kombinacije dotoka svežih sredstev za razvoj in nevmešavanja v strategijo podjetja doživela preporod. Novi lastniki bi Suunto nedvomno lahko omogočili več razvijalcev za aplikacije in storitve, več virov za boljše razumevanje podatkov s tipal, dostop do novejše in cenejše tehnologije.
Če je bilo v času, ko so športne ure šele dobivale zalet, domovanje znotraj iste skupine ob boku Atomicu, Salomonu ali Wilsonu povsem ustrezno, je kasneje, ko so proizvajalci pametnih ur začeli izkoriščati veliko podatkovje in se poleg na športno, usmerili še na zdravstveno področje, za Suunto omenjena družba pomenila malo ali nič sinergij in podpore. Poleg tega se je zdelo, da je za Amer Sports ta znamko zadnja briga, saj vanjo ni vlagal skorajda nič. Liesheng mora to obvezno spremeniti in poskusiti znova ujeti priključek s konkurenco ter najti področja, kjer je mogoče znova izstopati.
Naslovna fotografija: Suunto
- NEDELJSKI NASVET: Ali poznate številko IMEI telefona (in zakaj bi jo morali)?
- Apple mora drugim proizvajalcem ur dopustiti tesnejšo integracijo z iPhonom
- Kia EV3: Izjemno sproščujoč avto, kadar ne nadleguje s piskanjem (#video)
- KRATKI TEST Xiaomi 15: Čemu bi sploh posegal po ULTRI? (#video)
- Elroq je električni Karoq, ki bencinskega ne bo ogrožal (#video)
Brez komentarjev