Sony je novembra v Tokiu pripravil dogodek za izbrane medije – kolikor nam je znano, med njimi ni bilo nobenega slovenskega – in zdaj po izteku embarga na objavo informacij na dan prihajajo prve podrobnosti, preden bo opravili še predstavitev na sejmu CES v Las Vegasu. Kot vse kaže se japonska korporacija pri televizorjih precej odločneje podaja v tehnologijo mini LED.
Nekatere televizorji Sony, denimo X95L, že uporabljajo zaslon LCD z osvetlitvijo mini LED, toda v zadnjih letih je podjetje pretežno dajalo poudarek na modele OLED, ki pa jih zdaj utegne celo povsem opustiti. Kar bo nov obrat pri strategiji, kajti že pred tem so, podobno kot takrat tudi Samsung, izpostavljali LCD-je. Vse je povezavo s svetilnostjo, ki je OLED-i takrat niso premogli dovolj, nato so se izboljšali, zdaj pa znova začenjajo zaostajati za mini LED-i.
Stvar je v tem, da Sony izdeluje t. i. referenčne monitorje za Hollywood, s pomočjo katerih režiserji oz. montažerji dokončujejo filme in tudi nastavljajo parametre za sliko HDR. Ker najnovejši tovrstni zasloni nudijo maksimalno svetilnost 4000 kandel – na 10-odstotnem območju -, v Sonyju pričakujejo, da bo vse več filmov izšlo s tovrstnimi parametri HDR. Najzmogljivejši OLED-i, med njimi A95L z zaslonom QD-OLED iz Samsung Display, zmorejo približno 2000 kandel. Novi televizorji mini LED s posebej razvitim nadzorom osvetlitve pa naj bi to številko močno presegli. Posredi je zagotovo tudi cenovna kalkulacija, kajti ti zasloni so verjetno cenejši in tudi nudijo več manevrskega prostora za dobre marže. A po drugi strani po najzahtevnejše kupce težko prepričati, da so boljši od OLED-ov. Samsung sicer po novem stavi na slednje, potem ko jih je desetletje malodane zaničeval, kot seveda že ves ta čas LG. Medtem ko sta Hisense in TCL večja zagovornika tehnologije mini LED, ki jo tudi sama proizvajata (za razliko od OLED-a).
Sonyja sicer večina statistik prodaje televizorjev ne zaznava, uvršča se v kategorijo »drugi proizvajalci.« V Sloveniji ima po naših podatkih manj kot 5-odstotni tržni delež, tudi v Evropi ali globalno ne presega desetih odstotkov. V lanskem letu je sicer po podatkih analitskega podjetja TrendForce globalno Samsung zadržal prvo mesto z 18,5 odstotki oz. nekaj več kot 36 milijoni prodanih televizorjev, vendar se mu je prodaja znižala za deset odstotkov. Drugi je bil z 12-odstotno rastjo in in 13,7-odstotnim tržnim deležem že Hisense (27 milijonov kosov), tretji pa z 800 tisoč televizorji manj TCL (13,3 odstotke). Na četrto mesto se je z rahlim padcem in 11,6-odstotnim tržnim deležem (23 milijonov) uvrstil LG. Celoten trg televizorjev je obsegal 197 milijonov primerkov.
- PRVI VTIS Renault Master: Najbolj me je prepričal z električnim pogonom
- Asus je naredil prenosnik, ki ga Apple nikakor noče (#video)
- NEDELJSKI NASVET: Kaj gre lahko narobe, če preveč zaupamo zdravstvenim meritvam ur in zapestnic?
- Tesla Model Y je osvežena ravno dovolj, a mnogi upi so ostali neizpolnjeni
- Telekom ponuja nov paket za samostojni mobilni internet
Brez komentarjev