Sony je popustil vsaj za Fortnite
Matjaž Ropret 27. septembra 2018 ob 09:12

Igranje iste igre na različnih platformah je ena finih pridobitev računalništva v oblaku. Tako lahko doma igraš na dnevnosobni konzoli, denimo Xbox-u, potem po poti na Nintendu Switch, pa nadaljuješ pri prijatelju na PC-ju. Toda uporabniki Playstationa so bili zaradi Sonyjeve trmoglavosti iz tega doslej popolnoma izključeni. Toda vsaj z megapriljubljeno igro Fortnite se to spreminja.

Japonsko podjetje preprosto vidi platformo Playstation kot svojo ekskluzivo in jo drži popolnoma zaprto, zato ni mogoče nadaljevati igre na kakšni drugi napravi, medtem ko Microsoft in Nintendo to brez težav omogočata. Toda negodovanja igralcev Fortnitea je bilo preveč, da bi lahko Sony še naprej vztrajal pri svojem. Še posebej, ker je igra prišla Switch in Android. Tako bo zdaj v multiplatformno igranje zdaj vključen tudi Playstation.

Skupnosti okrog določenih iger so tako napredovale, da igranje na različnih platformah igričarjem daje dejansko dodatno vrednost. To dejstvo prepoznavamo in smo zato izvedli podrobno analizo poslovnega okolja, da bo izkušnja uporabe Playstationa ostala nedotaknjena tudi ko bomo to platformo začeli odpirati

Tako so zadevo pojasnili v Sonyju, kjer so dolgo časa vse skupaj testirali in bodo Fortnite poskusno vključili v »izmenjavo«. To pomeni, da bo igralec s seboj odnesel napredek v igri, svoje karakterje, nakupe in tako naprej. In seveda se bodo igričarji na Playstationu lahko spopadli proti tistim, ki so na Xbox-u, Switchu ali PC-ju. To pa odpira povsem nove razsežnosti, saj je četrta generacija Sonyjeve konzole bistveno bolje prodajana od Microsoftove in se bliža stotim milijonom primerkov.

V Sonyju pa se morda, tako je vsaj sklepati po izjavah, ne bodo omejili samo na Fortnite, temveč kanijo popolnoma spremeniti odnos do te tematike. Če bodo sčasoma v ta oblačni multi-kulti dodali še več iger ali celo vse, bodo igričarji nedvomno navdušeni in bodo kmalu pozabili na svoje pomisleke proti japonski korporaciji. Navsezadnje ni kakšnh dokazov, da bi to določeni platformi zmanjševalo prodajo, kvečjemu prinaša dodatne prihodke celotni industriji.

Naroči se na redna vsakotedenska e-poštna obvestila o novih prispevkih na naši strani.

Naslovna fotografija: Epic Games

Avtor Matjaž Ropret
mm
Matjaž že več kot desetletje in pol novinarsko pokriva tehnološki svet. Najprej na Radiu Slovenija, nato je na Delu od začetka leta 2009 do jeseni 2016 urejal redno tedensko prilogo Infoteh in pripadajočo rubriko na spletni strani. Zdaj je urednik Tehnozvezdja in hkrati glavni avtor na tej strani. Uporablja tiste naprave, ki se mu zdijo tehnološko dovolj napredne, uporabne in narejene z vsaj nekaj sloga, ne glede na znamko, operacijski sistem, platformo in ostale religiozne razloge.
Matjaž Ropret - prispevki
Brez komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja