Družba Shell se je odzvala na visoke račune za polnjenje električnih vozil, ki so jih dobili uporabniki storitve Shell Recharge. Zagotavlja, da bo napačne račune popravila in strankam vrnila razliko.
Kot smo poročali, so uporabniki univerzalne aplikacije (oz. kartice) za polnjenje na polnilnicah različnih ponudnikov Shell Recharge po tem, ko jim dolgo sploh niso zaračunavali polnilnih sej, dobili malodane astronomske račune na podlagi povsem drugačnih osnovnih cen od tistih, ki so bile v času polnjenj navedene v aplikaciji. V Shellu priznavajo zmoto. Takole so zapisali:
»Shell jemlje tovrstne pritožbe strank zelo resno. Vse stranke, ki menijo, da so bile v tem primeru oškodovane, prosimo, da se ponovno javijo na center za pomoč uporabnikom Shell Recharge, na elektronski naslov: customerservice(at)shellrecharge.com (zamenjajte (at) z @, op. p.), kjer bodo vsak primer domnevnega oškodavanja stranke obravnavali ločeno.«
Z drugimi besedami, v podjetju zagotavljajo, da bodo popravili napačne račune in povrnili preveč zaračunane zneske. Nekateri uporabniki so sicer po naših informacijah blokirali odtegnitev s kartic in tako še niso plačali ničesar, vsekakor pa se morajo zdaj vnovič oglasiti na omenjeni e-poštni naslov, da zadevo dokončno uredijo.
V Shellu so sicer, pričakovano, opozorili, da omenjena storitev v Sloveniji nikoli ni bila uradno na voljo – uporabniki so med postopkom prijave kot državo izbrali Avstrijo, aplikacija pa jih je brez dodatnega preverjanja spustila naprej –, vendar so kljub temu zatrdili, da to ne bo vplivalo na urejanje kolobocije. Vseeno pa to lahko služi kot poučen primer, da je najbolje uporabljati storitve, pri katerih je Slovenija navedena kot ena od podprtih držav.
Ob tem se zastavljata vprašanji, kdaj bo storitev Shell Recharge na voljo v Sloveniji in ali namerava ta ponudnik postavljati polnilnice v naši državi. Kot smo uspeli izvedeti, si vodstvo Shell Adria želi aktivno vstopiti na to področje, vendar za to potrebuje odobritev in tudi financiranje krovnega podjetja, tudi zato, ker tega ne bi počeli v omejenem obsegu, temveč resno. Po zdajšnjih načrtih, naj bi bila Slovenija za začetek izvajanja tovrstnega projekta na vrsti prihodnje leto, če se ne bodo načrti dodatno zamaknili.
- PRVIČ VIDENO KGM SsangYong Tivoli in Torres EVX: Znamka »SsangYong« se poslavlja z dvema novitetama!
- Število kibernetskih napadov in varnostnih dogodkov še naprej raste
- Google Pixel 9: Na trenutke ga zmanjka (a ga ne bi smelo)!
- Privlačni nenavadnež zdaj še v povsem električni izvedbi
- Google Pixel Buds Pro 2: Zelo malo jim manjka do trona
Brez komentarjev