Harman International Industries je eden večjih proizvajalcev zvočnikov, slušalk in drugih podobnih naprav, pa tudi zvočne opreme za avtomobilsko industrijo. Pod svojim okriljem ima ta konglomerat znamke, kot so JBL, Harman Kardon, AKG, in Infinity, za uporabo v avtih pa plačuje tudi licenci za znamki Bowers & Wilkins in Bang & Olufsen. Za osem milijard dolarjev ga prevzema korejski velikan Samsung.
V sporočilu za javnost podjetji omenjata predvsem izkušnje, ki jih ima Harman na avtomobilskem področju, saj je na cesti ta čas več kot 30 milijonov vozil, opremljenih z njegovimi zvočnimi in infozabavnimi sistemi. Podjetje pa iz tega naslova zbere kar dve tretjini vseh prihodkov, ki so lani znašali sedem milijard dolarjev, trenutna naročila so vredna 24 milijard, do leta 2025 pa naj bi bil ta trg vreden več kot sto milijard dolarjev.
S tem se Samsung želi utrditi na področju, ki ga vidi kot enega glavnih v prihodnjih letih, in kjer podjetje doslej skorajda ni bilo prisotno, saj imajo iniciativo pri razvoju infozabavnih sistemov drugi, prav tako pa ni dobavljalo ne povezljivosti ne komponent za kakovosten zvok.
Omenjene znamke za avdio proizvode pa bodo po mnenju Samsungovih predstavnikov bistveno povečale konkurenčnost njegovih mobilnih telefonov in tablic, televizorjev in monitorjev, naprav za navidezno resničnost in oblačilne elektronike. Zanimivo pa bo videti, ali bodo znamke JBL in Harman Kardon še naprej prisotne pri konkurenčnih izdelkih, kot so denimo prenosniki drugih znamk ali zvočniški dodatek za telefone Motorola (Lenovo).
Poleg Harmana je v svetu avdio naprav še nekaj večjih korporacij, ki nastopajo z več znamkami. Denimo Gibson, ki poleg svoje osnovne znamke ponuja še izdelke Onkyo, Philips, Tascam, Teac in druge, ter Voxx International z znamkami Jamo, Klipsch, RCA in kopico manj znanih.
Brez komentarjev