Letošnja izvedba Lige prvakov UEFA je končana, zanimiv detajl, ki ga morda niso videli vsi nogometni navdušenci, pa je oglas z Lionelom Messijem, ki se spominja svoje mladosti. Podjetje Mastercard je namreč v tem filmčku uporabilo umetno inteligenco, da je »ustvarilo« trinajstletnega Messija.
V oglasu se štirikratni zmagovalec omenjenega tekmovanja (letos je sicer njegov PSG izpadel v osmini finalu prav proti prvaku, Realu iz Madrida) zazre nazaj v svojo mladost in dvome, ki jih je imel, ko je prihajal iz Argentine v Evropo. »Želim si, da bi tudi v resničnosti imel priložnost pogovoriti se s seboj iz mladosti, da bi lahko Leu povedal, da bo vse v redu, da se bodo njegovi napori in odrekanja obrestovala ter da bo še vedno igral igro, ki jo ljubi,« je ob tem dejal Lionel Messi.
Kot so izpostavili v podjetju Mastercard, je bil eden največjih izzivov pri ustvarjanju filma vanj vključiti mladega Messija. Odigral ga je sicer igralec pravilne starosti, vendar so spremenili njegovo podobo. To so dosegli z uporabo metode posebnih učinkov, imenovane VFX »Neural Rendering«, ki omogoča uporabo umetne inteligence. S tem je namesto običajnih grafičnih posebnih učinkov izdelala »sintetično upodobitev«.

Ustvarjalci so umetni inteligenci v obdelavo poslali več tisoč podob mladega Messija. Posredovali so ji fotografije, video in zvočne posnetke in zraven še videoposnetke posameznikov, ki so mu podobni. Iz teh podatkov je umetna inteligenca izdelala končno digitalno sliko in posnetke. »Ta tehnologija je fantastična. Ko sem film pokazal družini in prijateljem, niso mogli verjeti, kako jim je to uspelo. Dobil sem kurjo kožo, ko sem na ekranu videl, kako komuniciram s seboj kot fantom,« je še povedal Messi.
Kakšna je bila preobrazba, si lahko pogledate v tem videu:
Raziskava Mastercard indeks ekonomije športa (Mastercard Sport Economy Index) je sicer nedavno pokazala, da je bil nogomet lani v Evropi najbolj gledan šport v živo in tudi letos namerava več kot polovica navijačev na vsaj eno tekmo.






Brez komentarjev