Razvito in sodobno omrežje je pogoj za nemoteno delovanje storitev
PR 19. aprila 2019 ob 10:18

Telekomunikacijske storitve so vse bolj mobilne. Ključen element delovanja storitev, kot je spremljanje pretočnih vsebin,  pa je hitrost interneta. Televizija postaja nelinearna, vse več ljudi se poslužuje ogleda za nazaj in vsebine ne izbira iz programa v živo, temveč v knjižnici. Telefon pa je tako ali tako nepogrešljiv del vsakdana.

Za nemoteno delovanje fiksnih in mobilnih storitev je nujno potrebno sodobno in kakovostno omrežje – tako fiksno kot mobilno. Na slovenskem trgu je na področju zagotavljanja slednjega eden bolj aktivnih nedvomno Telemach, ki namerava v naslednjih petih letih v svoje omrežje vložiti novih 100 milijonov evrov. Že lani so predstavili fiksno GIGA omrežje, ki ponekod že zagotavlja internetno hitrost 1 Gbps, njihov cilj pa je tovrstno omrežje ponuditi po vsej Sloveniji.

V zadnjih nekaj letih so pri Telemachu posodobili tudi svoje mobilno omrežje. Glavni povod je bila širitev ponudbe na področju naročniških mobilnih paketov pred nekaj več kot tremi leti. Posodobitev je prinesla izboljšano pokritost in najnovejše tehnologije, kot je omrežje LTE. Danes Telemach velja za najhitreje rastočega mobilnega operaterja, v letu 2018 pa je kot edini od treh največjih operaterjev na slovenskem trgu zabeležil rast tržnega deleža. Zaupanje uporabnikov med drugim zagotovo spodbuja tudi kakovostno omrežje.

V prvem četrtletju 2019 kar 28 novih baznih postaj

Na področju mobilnega omrežja so v prvih treh mesecih letošnjega leta razširili mobilno omrežje s kar 28 novimi baznimi po Sloveniji in s tem zagotovili boljšo pokritost prebivalstva ter še stabilnejše delovanje mobilnih storitev. Trenutno v Sloveniji Telemach zagotavlja 93,62-odstotno pokritost z mobilnim omrežjem LTE.

Ob koncu leta 2018 je imel Telemach v Sloveniji 765 baznih postaj, v letu 2019 pa načrtujejo skupno 70 novih, s čimer bodo presegli mejo 800 baznih postaj na področju Slovenije.

Avtor PR
mm
Prebral(a) si sporočilo za javnost ali zgodbo oglaševalca. Morda je koristno, za naše mnenje o dotični storitvi ali izdelku pa spremljaj avtorske članke.
PR - prispevki
2 komentarja
  • Telemachu manjka CRM – večino dela so prepustili podizvajalcem, kakovost odnosa do dolgoletnih naročnikov je močno padla :/

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja