Renault je opravil nežno osvežitev električnega Scenica, za katerega je zagotovo pričakoval, da se bo med kupci prijel bolje. Morda se bo od poletja naprej in s kakšno prilagoditvijo cen.
Med prvimi novostmi je možnost vožnje z enim pedalom, torej popolno ustavljanje z rekuperacijo. To možnost naj bi sicer dobili tudi obstoječi Scenici, ki so že na cestah, verjetno s kakšno posodobitvijo programske opreme. Nekaj je novosti pri oblazinjenju in manjših podrobnostih, sicer pa avto ostaja na pogled enak. V notranjosti bo lahko kamera, ki bo med drugim prepoznavala voznike in ustrezno nastavljala njihov profil.
Glavna pridobitev »prenovljenega« Scenica pa je skoraj zagotovo trifazno polnjenje v osnovni opremi pri vseh različicah. Šlo bo sicer do moči 11 kW, ne do nekoč Renaultovih izpostavljenih 22 kW, vendar po novem ne bo več treba doplačati dragega paketa (2.000 evrov) za običajno hitro polnjenje namesto počasnega (sploh na domači polnilnici) enofaznega. Tovrsten polnilnik bi Renault moral vgrajevati že od samega začetka, vendar je že pri modelu Megane e-tech electric začel s prakso doplačil za različne hitrosti polnjenja, ki jo bo, upam, zdaj upokojil.
Za ultra hitre polnilnice bo zdaj na volj funkcionalnost »Priklopi in polni« (angl. Plug & Charge), pri kateri odpadejo kartice in aplikacije. V nekaterih državah bo lahko Scenic služil tudi kot hišni hranilnik energije, na avto pa bo mogoče priključiti tudi določene večje porabnike (funkcionalnost V2L).
Prenovljeni Scenic bo v Sloveniji naprodaj od poletja naprej, torej kmalu, cene naj bi bile podobne zdajšnjim. Podobno je tudi v Franciji in Nemčiji, vendar to v praksi pomeni, da je avto cenejši, saj odpade omenjeno nujno doplačilo za uporabno hitrost polnjenja.
Brez komentarjev