Poleg večje Kuge je Ford prenovil tudi manjši, bolj trendovski SUV z imenom Puma. Po upokojitvi Fieste in skorajšnjem slovesu Focusa bo ta ostala ključni adut znamke v nižjih velikostnih in cenovnih razredih.
Puma zdaj v notranjosti prinaša velika, zanimivo vkomponirana zaslona in minimalno gumbov, s čimer so se celo pohvalili, a nisem prepričan, da bi bilo bolje kakšnega pustiti. Podobno kot pri večjem modelu je v središči infozabavni sistem Sync4 in več brezžične povezljivosti. Za pomoč vozniku je med drugim na voljo 360-stopinjska kamera, prilagodljivi regulator hitrosti predvideva ovinke in izvoze z avtoceste, na voljo so tudi dinamični matrični žarometi. Žal večina naštetega zgolj za doplačilo, pri čemer se v primerjavi z večjo sestro Puma že v osnovi ne zdi ravno poceni, saj je najcenejša s samodejnim menjalnikom postavljena na več kot 25 tisoč evrov.
Zunaj poleg rahlo spremenjene maske, manj kot pri Kugi, omenjenih matričnih žarometov, novih platišč in barv veliko sprememb ni. Prav tako ne v motorizaciji, ki je izključno blago hibridna na osnovi znanega litrskega prisilno polnjenega trivaljnika. Ta lahko zmore 92 ali 114 kW (125 oz. 155 KM), hibridni del pa pomaga ali pri pospeševanju ali za doseganje malce nižje porabe.
Še naprej se mi Puma zdi bolj vozil za dva kot za družine, predvsem zaradi prostora na zadnji klopi. Prtljažnika ima namreč kar precej, ne sicer v osnovnem nivoju, temveč pod njim, j+kjer je še velika luknja, podobna kot pri Tesli Model Y, in to skupaj menda nanese 450 l.
Še pomladi so za konec leta ali za začetek prihodnjega napovedovali električno izvedbo Pume, podobno kot tudi na isti osnovi izdelanega Courierja, verjetno z baterijo kapacitete okrog 55 kWh. Toda zdaj predstavniki Forda priznavajo, da o tem »ne govorijo več na glas,« zato je status te izvedbe nejasen. Ne bo me presenetilo, če ob vsesplošnem »vnovičnem razmisleku« glede elektrifikacije, ki ga je mogoče spremljati v zadnjih mesecih, električno Pumo preprosto odmislijo in se osredotočijo na razvoj kakšnega drugega, manjšega in cenejšega modela.
Veliko dodatne opreme ni na voljo, panoramska streha, vlečna kljuka, matrični žarometi in še trije paketi, od katerih je »Udobje« že vključen pri najvišjem nivoju ST-Line X. Ostala dva močno priporočam, kajti Zimski paket z ogrevanjem sedežev, volana in vetrobranskega stekla pozimi pride še kako prav in s 450 evri ni predrag. Medtem ko Paket za pomoč vozniku med drugim vsebuje prilagodljiv regulator hitrosti, ki ga ni v nobenem od treh nivojev, in še druge asistenčne sisteme ter 360-stopinjsko kamero. Tudi marsikaj od tega, denimo sistem za preprečevanje trčenja, zaznavanje vozila v mrtvem kotu ali pomoč pri menjavi smernega pasu bi rad videl vsaj v višjih nivojih opreme, a je treba žal doplačati še 1.190 evrov.
- Kako se obnesejo otroci v vlogi glavnih junakov Vojne zvezd? (#videonapovednik)
- A1 za en mesec »odpira« pretočnika Max in Netflix
- EV3 bo nagovarjal družine, ki si želijo kompaktno električno vozilo z dovolj prostora in dosega
- Huawei Watch D2: Ste prepričani, da imate normalni krvni tlak?
- NEDELJSKI NASVET: Takšni so prvi vtisi druženja s prenosnikom Framework 16
Brez komentarjev