PRVI VTIS Audi A3: Po prenovi se dobrika tudi »ljubiteljem« križancev!
Marjan Kodelja 8. junija 2024 ob 05:59

Ponudba za Audi nadvse pomembnega modela je nadgrajena z izvedenko za vsa cestišča »allstreet«, ki je za tri centimetre bolj oddaljena od tal. Zdaj je jasno, zakaj so jo uvedli!

A3 postaja za Audi vstopni in obenem glede prodajnih količin daleč najbolj pomemben model. Ker A1 in Q2 ne nameravajo prenoviti, želijo z izvedbo »allstreet« zadostiti željam tistih, ki se s križanci spogledujejo predvsem zaradi višje lege na cestišču in višjega vstopanja ter sedenja. Športnim navdušencem pa bo zadoščenje nudila izvedenka S3.

 AUDI A3 (sportback)AUDI A3 allstreetAudi S3
Pogon (moč/navor)1.5 TFSI 85kW (116 KM)/220 Nm ali
110 kW (150 KM)/250 Nm
2.0 TFSI 150 kW (204 KM)/320 Nm
2.0 TDI 85 kW (116 KM)/300 Nm ali
110 kW (150 KM)/360 Nm
1.5 TFSI 150 kW (110 KM)/220 Nm
2.0 TFSI 150 kW (204 KM)/320 Nm
2.0 TDI 110 kW (150 KM)/360 Nm
2.0 TFSI 245 kW (333 KM)/420 Nm;
4,7 s od 0 do 100 km/h
MenjalnikRočni ali samodejni (S tronic)Ročni ali samodejni (S tronic)Samodejni (S tronic)
Mere4.352 x 1.816 x 1.441 mm4.353 x 1.816 x 1.470 mm4.354 x 1.816 x 1.431 mm
Medosna razdalja2.635 mm2.629 mm2.631 mm
Cenaod 27.640 €od 30.980 €Od 45.400 €
Konfigurator   

Nedvomno je Audi A3 prenovljen, toda o obsegu kozmetičnih sprememb, bi zlahka razpravljali na dolgo in široko. Nima smisla, saj je vizualnih sprememb spredaj in zadaj ravno prav, da se prenovljeni model loči od starejšega. Nežne spremembe so še v notranjosti, kjer kraljujeta dva razmeroma velika zaslona ob več okrasnih letvah in izboljšani ambientalni osvetlitvi. Ročice samodejnega menjalnika ni več. Zamenjalo jo je stikalo.

Osnovni je zdaj 1,5-litrski bencinski motor s štirimi valji z možnostjo njihovega izklopa. Šibkejše izvedenke ohranjajo ročni menjalnik, a je pri vsej možno naročiti samodejnega. Kasneje naj bi bila na voljo še priključno hibridni izvedenki (s 150 ali 200 kilovati) ter izvedba RS3. Še prej bomo videli S3, ki ima po novem že v osnovni izvedbi razdelilnik navora. Poleg močnega 2-litrskega motorja in zabavnih pospeškov.

Tako kot drugi izdelovalci, tudi AUDI vse več voznih pomočnikov »tlači« med osnovno opremo, med temi sta (pohvalno) Android Auto in CarPlay, hkrati uvaja najem ali nakup nekaterih na daljavo preko aplikacije za telefone. Če se odločite za izvedenko brez, potem lahko kadarkoli aktivirate navigacijo, asistenco za dolge žaromete, 2-consko avtomatsko klimatsko napravo in prilagodljiv ohranjevalnik hitrosti, saj bo imel avtomobil komponente vgrajene. Velja pazljivost, saj je najem ali nakup preko aplikacije občutno dražji od cene, ki jo za te storitve zahtevajo ob nakupu avtomobila. Kot novost je uveden pomočnik za samodejno menjavo voznega pasu.

Večja noviteta je izvedba »allstreet« z drugačnim, bolj agresivnim videzom predvsem s sprednje strani, strešnimi nosilci in višjo lego. 15 milimetrov dodajo pnevmatike in še dodatnih 15 milimetrov podvozje z drugimi vzmetmi. Obenem so prenovili še sistem stabilnosti ESC.

Imel sem možnost za krajši čas sesti za volan in se zapeljati nekaj kilometrov, na katerih mi je avtomobil zapustil prijetne občutke. Več ne morem reči, a se mi zdi, da se bo ljubiteljem te nemške znamke, ki nočejo (ali si ne morejo privoščiti) večjih vozil, kar prikupil.

Avtor Marjan Kodelja
mm
Marjan se s tehnološkim novinarstvom ukvarja od leta 1997 in v tem času je videl že mnogo stvari, ki se nikoli niso uveljavile ali pa so imele kratek čas trajanja. Začel je pri računalniški reviji Moj mikro in ter 2000 postal njen urednik. Veliko kasneje je bil urednik naprej tednika Stop in nato še tednika Vklop, trenutno pa kruh služi s pisanjem tehnoloških člankov.
Marjan Kodelja - prispevki
Brez komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja