Popravljanje električnih vozil, kadar se pri njih kaj zalomi, predstavlja izziv tako za klasične servisne centre kot za lastnike. Neizbežen bo nastanek neodvisnih, visoko strokovno usposobljenih delavnic in v tem delu Evrope si je doslej največja sloves pridobila hrvaška EV Clinic. Po servisih v Zagrebu in Nemčiji, zdaj prvega odpira tudi v Sloveniji.
Za električna vozila velja, da sicer potrebujejo manj rednega servisiranja kot tista z motorji na notranje zgorevanje, a po drugi strani lahko nastanejo velike zadrege, ko se pojavi kakšna okvara. Najsi bo v elektromotorju, prenosu, vgrajenem polnilcu, bateriji ali kje drugje. Najprej zato, ker servisi, ki se pretežno še vedno ukvarjajo s popravljanjem in vzdrževanjem »klasike,« pogosto nimajo ustreznega znanja, izkušenj in orodja, potem pa še zaradi pogosto ekstremno visokih cena nadomestnih delov, vztrajanja nekaterih proizvajalcev pri menjavi celotnih sklopov in blokiranja neodvisnih popravil.
Zagotovo se bo s povečevanjem števila električnih vozil na cestah in na trgu rabljenih stanje začelo spreminjati in bodo proizvajalci primorani v prilagoditev strategije, hkrati se bo razvila tudi vzporedna ponudba neodvisnih delavnic, kakršne so mnogim najljubše za servisiranje avtomobilov s termičnimi motorji. Med Slovenci je za električna vozila skorajda edina kvalitetna možnost EV Clinic v Zagrebu, a novem ne bo več treba hoditi tako daleč. Omenjena veriga namreč odpira prvo lokacijo v Sloveniji.
»Do konca leta v Ljubljani odpremo napredni inženirski laboratorij in servisni center na ravni naših vodilnih lokacij v Zagrebu in Berlinu,« so zapisali v EV Clinic (EVC). In dodali, da gre za »ključen korak v razvoju evropske mreže centrov EVC, ki bodo omogočili strokovno popravilo, razvoj in testiranje električnih pogonskih sistemov ter napredno izobraževanje znotraj EVC Academy. Ekipa, ki jo pripravljamo, je sestavljena iz nekaterih najmočnejših slovenskih avtomobilskih veteranov.«
Naslovna fotografija: DepositPhotos





Brez komentarjev