Iz podjetja Discovery so sporočili, da bodo v letu 2021 začeli globalno širiti storitev naročniškega pretočnega videa discovery+. Ta je že na voljo v ZDA, Indiji, Veliki Britaniji in na Irskem. Pri širitvi pa bo najprej na vrsti 25 ključnih trgov, med katerimi so Nordijske države, Italija, Nizozemska in Španija.
Discovery je eden največjih ponudnikov televizijskih programov. Pod njegovo okrilje sodijo Animal Planet, Discovery Channel, Travel Channel, HGTV, Food Network, TLC, ID, OWN in programi Eurosport. Večino teh programov je mogoče spremljati pri kabelskih operaterjih, niso pa redki, ki bi si želeli naročnine nanje posebej, zunaj operaterskega »trojčka«.
V ZDA ima po navedbah ponudnika discovery+ več vsebine, kot jo je na začetku nudila katera koli nova pretočna storitev. Izbirati bo mogoče med več kot 55 tisoč epizodami. Na enem mestu bodo na voljo mnoge aktualne in dobro sprejete stare oddaje z omenjenih kanalov ter povsem nove originalne serije. Poleg tega bodo vključili BBC-jev program Natural History in še vsebine, ki jih producirata Group Nine in A&E (oddaje kanalov History in Lifetime). V Evropi pa bo discovery+ vseboval tudi Eurosportove vsebine. V praksi to pomeni številne prenose športnih tekmovanj, med drugim prenos (prestavljenih) olimpijskih iger v Tokyju. Kot pravijo, je cilj »najboljša ponudba dokumentarne in resničnostne vsebine na enem mestu.«
Seveda je poglavitno vprašanje, ali je med 25 »ključnimi« trgi tudi Slovenija. V podjetju Discovery odgovarjajo: »Discovery+ je globalna storitev, ki jo bomo v regijah, kjer smo prisotni, uvajali postopno. Pogovarjamo se z več partnerji in naša namera je to storitev pretočnega videa ponuditi tudi v Sloveniji.« Na seznamu torej smo, kdaj točno pridemo na vrsto, pa za zdaj še ne vemo.
Prav tako še niso objavili cen, a si lahko pomagamo s tistimi v Veliki Britaniji in na Irskem. V prvem primeru mesečna naročnina stane pet funtov, v drugem pa šest evrov. Kdor se odloči za letno plačilo, odšteje petdeset funtov ali šestdeset evrov. So pa tudi paketi pri določenih operaterjih, kjer je discovery+ za daljše obdobje zastonj. Povsem možno je, da bo kaj takega na voljo tudi pri nas. Glede cene sicer v podjetju pravijo, da jih prilagajajo za vsak trg posebej, saj se odnos do vrednosti tovrstnih vsebin od države do države zelo razlikuje. Poleg tega se bo tudi sam katalog vsebin, najbrž še posebej športnih, razlikoval po posameznih trgih. To ni nič novega in tako prakso videvamo pri večini ponudnikov, povezana pa je s pravicami za posamezne serije, filme in prenose.
Naslovna fotografija: Discovery
Brez komentarjev