Prenovljeni model Enyaq je v konfiguratorju ter na voljo za naročanje. »Igranje« z možnostmi razkrije, kar so že takoj po predstavitvi nakazovale nemške cene. Avto je po novem (mnogo) cenejši, kot je bil pred prenovo.
Škodin za zdaj še paradni električni model – prihodnje leto ali najkasneje l. 2027 prihaja večji, sedemsedžni SUV, skoraj enoprostorec, ki še nima imena – je prenovljen predvsem oblikovno in malo po tehnološki plati. Sploh sprednji del je predelan in bolj aerodinamičen, očitno pa so proizvodnjo uspeli tudi optimizirati in poceniti, ali pa zgolj spuščajo cene v upanju na boljšo prodajo in s tem izogibanju plačevanja kazni zaradi izpustov CO2.
Cene za Enyaq 60 z baterijo kapacite 59 kWh se začnejo pri 41.043 evrih, za Enyaq 85 (77 kWh) pri 45.243 evrih in za Enyaq 85x (77 kWh in štirikolesni pogon namesto zgolj na zadnji kolesi) pri 47.944 evrih. Oprema Sportline, ki doda določene oblikovne olepšave, športno podvozje in sedeže, progresivno krmiljenje in paket Plus, sicer vreden 3.091 evrov, ceno dvigne za štiri tisoč evrov. Rekel bi, da se kar splača, če nameravate avto bolje opremiti. Plus je drugi od petih nivojev »akcijskih paketov« in med drugim vsebuje električno odpiranje prtljažnih vrat, naprednejše ohranjanje na voznem pasu in pomoč v zastojih, brezžično polnjenje telefona, priključke USB-C z večjo močjo (to je vključeno v osnovi paket Clever), masažo in boljšo nastavljivost pri voznikovem sedežu, integrirane senčnike za zadnja okna, dodatne stranske varnostne blazine, matrične žaromete in dinamične smernike zadaj. Dobra novica je, da osnovna oprema tokrat vključuje marsikaj, kar je bilo prej na spisku dodatne oz. v paketih, denimo aktivni regulator hitrosti, prostoročno odklepanje, ambientalno osvetlitev in ogrevanje sedežev.
Toplotna črpalka je še vedno v vsakem primeru doplačljiva in stane 1.020 evrov. Skoraj nujen je tudi Transportni paket za slabih 300 evrov, ki med drugim vključuje nastavljivo dno prtljažnega prostora. Brez tega boste obsojeni na nakladalni rob (»stopnico«). Enyaq 85 s kovinsko barvo, paketom Clever, toplotno črpalko in transportnim paketom bi tako po konfiguratorju stal nekaj čez 48 tisoč evrov, s paketom Plus približno 50.300 evrov, Sportline pa malce manj kot 51.300 evrov. Prej je bilo težko skonfigurirati spodobno opremljenega za manj kot 60 tisočakov, Sportline je znesek dvignil na nekje 62 ali 63 tisoč evrov. Oblika karoserije Coupe zadevo podraži za kar občutnih 4.500 evrov.

Te cene, če se omejimo na »klasičnega,« ne na kupejevskega, tudi niso pretirano višje kot za manjši model Elroq, ki sicer stoji na enaki platformi in nudi enake kapacitete baterij (ter še eno manjšo) in s tem dosege, vendar je za cca 15 cm krajši in ima tudi dobrih 100 l prtljažnika manj. Slednji ima smisel predvsem z manjšima kapacitetama baterije in skromnejšo opremo, kajti z bolj obsežno, primerljivo z opisanimi Enyaqi, in največjo baterijo cena hitro doseže kakih 47 ali 48 tisočakov. S tem bodo kupci v podobni dilemi kot pred leti, ko je bilo med primerljivo motoriziranima in opremljenima Karoqom in Kodiaqom prav tako le dva do tri tisoč evrov razlike. Vendar je ta razlika pri cenah okrog 50 tisočakov še toliko manjša kot pri 30 ali 35 tisoč evrih. Res je, da s tem avto še vedno ni poceni ali vsaj širše dostopen, je pa osnova vendarle boljša za kasnejše akcije in približevanje meji, pod katero je na voljo višja subvencija.
Brez komentarjev