Pomagaj nam čez tisoč!
Tehnozvezdje 28. oktobra 2021 ob 06:49

Po poletnem premoru smo jeseni znova v večjem obsegu zagnali video produkcijo, ki jo seveda lahko spremljaš na našem Youtube kanalu, običajno so videi pripeti tudi v vsebinsko povezane članke. Vsekakor se nadejamo, da so ti všeč in da z njihovo pomočjo kar uporabnega izveš. Če se še nisi naročil(a) na kanal, te zelo lepo prosimo, da to storiš. In nam tako pomagaš priti do tisoč naročnikov.

Tehnozvezdje ni zgolj spletna stran s pisano besedo, z enakim veseljem kaj pokažemo in povemo v kamero, morda kdaj v prihodnje, če bo čas dopuščal tudi v mikrofon (mislimo seveda na podkaste). Za vse to pa rabimo nekaj podpore, kot jo nenazadnje vsi svetovni »Youtuberji«, kajti brez zveste publike ne gre. Nekateri imajo v sklopu večjih medijskih hiš, z zaledjem tveganega kapitala ali drugih podpornikov, morda celo iz lastnih zalog dovolj denarja za oglaševanje, ki prinese gledalce. Pri nas je ta proračun izredno omejen.  

Vseeno mislimo, da je veliko razlogov za promocijo. Prepričani smo, da so naši videi informativni, zanimivi in tudi dovolj kakovostno posneti, glede na možnosti in razmere, kar navsezadnje potrjujejo skoraj izključno všečki. Z njimi lahko pokažemo marsikaj, kar je s fotografijami in opisi v besedilu težje ali celo nemogoče. So tudi dopolnitev člankov, saj se običajno vsebine ne pokrivajo povsem, osredotočamo se na druge vidike, lažje primerjamo in podobno. Predvsem pa brez trohice dvoma trdimo, da je tovrstnih vsebin v slovenskem jeziku malo. Tudi od tistih podobnih, ki jih snemajo določeni novinarski kolegi in drugi ustvarjalci, se naše dovolj razlikujejo, da so vredne ogleda. Seveda bi z veseljem posneli še marsikakšno primerjavo med telefoni ali drugimi napravami, svetovalne videe, različne preizkuse z električnimi avtomobili in še kaj, vendar gre to lahko zgolj na račun pisanja. Tega pa si ne moremo privoščiti, če tudi za videe nimamo dovolj potencialnih gledalcev.

Tisoč naročnikov je na Youtubu pomembna meja. Samo ustvarjalcem s toliko naročniki (in dodatno še 4000 urami ogledov v zadnjem letu) Google prepusti delež oglaševalskega zaslužka. Vemo, da so oglasi znotraj te platforme vedno bolj nadležni, in zavedamo se, da je treba za kakršen koli konkreten zaslužek z njimi imeti nekaj deset tisoč naročnikov, sploh v Sloveniji, kjer so cene za posamezen ogled oglasa bistveno nižje kot denimo v Nemčiji ali ZDA. Toda, če uporabimo znana rekla, brez nič ni nič, in treba je nekje začeti.

Druga, morda še bolj pomembna možnost, ki se odpre s tisoč naročniki, je oddajanje v živo z mobilnih naprav. Kanali z manj naročniki lahko namreč to počnejo zgolj s pomočjo računalnika (in nanj povezane kamere ali fotoaparata). To je zelo nepriročen način, ki tudi zahteva določeno opremo, zato se ga doslej nismo posluževali. Vendar bi z Marjanom rada kdaj pripravila kakšen pogovor ali predstavitev določenih naprav v živo, morda odgovarjala na vprašanja. Kot rečeno, pa potrebujemo tisoč naročnikov, da lahko uporabiva pametne telefone, ki so najbolj smiselna orodja za ta namen.

Zato hvala za vse oglede, komentarje, pripombe, nasvete in želje, kaj  bi radi videli v naših videih, seveda pa še posebej, če pritisneš na gumb Naročite se. Lahko pa zraven še na ikono zvonca, ki pomeni potisno obvestilo, kadar objavimo nov video. Niso tako pogosti, da bi bila ta obvestila moteča. 😊

Avtor Tehnozvezdje
mm
Prispevek je skupno delo uredništva oz. več avtorjev, zato se ne da podpisati enega posameznika.
Tehnozvezdje - prispevki
Brez komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja