Telekomunikacijski operater A1 Slovenija nagovarja nove naročnike z obljubo polovične naročnine »za vedno,« kar se sliši in tudi je še bolje kot »polovička« za določeno obdobje (tipično od pol leta do dve leti), seveda pa se določene podrobnosti skrivajo v drobnem tisku. Kdaj se ne?
Pred časom mi je dober poznavalec slovenskega telekomunikacijskega trga potrdil tezo, da velik delež naročnikov ne plačuje polnih cen, saj izkorišča take ali drugačne akcije, in po dveh letih vezave znova najde nekaj podobnega. Navsezadnje sem tudi sam izkoristil tako (sicer brez vezave), ko sem pred kratkim otrokov predplačniški paket spremenil v pravega naročniškega z zadostno količino vključenih mobilnih podatkov. Saj veste, da Youtube, TikTok, igre in ostale priljubljene storitve požrejo veliko podatkovnega prenosa, ki mora biti na voljo v vsakem trenutku, ne zgolj takrat, ko domači Wi-Fi ni zaklenjen. Redne cene so torej, podobno kot pri avtomobilih in še kje, zgolj orientacija in ne odražajo najbolje dogajanja na trgu, kajti kdor se vsaj približno znajde (in mu ni odveč na vsakih nekaj let tudi zamenjati operaterja), si zagotovi lep popust najmanj za pol leta, lahko tudi eno ali celo dve leti. V tej najnovejši akciji pa vse do morebitne naslednje menjave operaterje ali večje spremembe ponudbe pri A1.
Omenjeni operater 50-odstotni popust ponuja vsem, ki k njemu prenesejo mobilno številko ter izberejo enega od paketov MIO ali A1 Vajb ter sklenejo dvoletno vezavo, ter še tistim, ki se na novo odločijo za internetne ali televizijske storitve s paketi Net in Net Ultra ter Xplore TV in Ultra Xplore TV, prav tako z začetno dvoletno zvestobo operaterju. Popust jim ostane tudi kasneje, vendar do takrat, dokler bo operater imel v ponudbi omenjene pakete, četudi s spremenjeno vsebino. Obstaja sicer velika verjetnost, vsaj glede na izkušnje v zadnjem obdobju, da bo to še kar nekaj let, nujno pa seveda ni.
A1 je sicer letos poenotil internetne pakete, ki se zdaj ne razlikujejo več glede na tehnologijo dostopa (fiksni ali mobilni), pri mobilni telefoniji pa se rad pohvali z največjim omrežjem 5G v Sloveniji. To zdaj po podatkih operaterja pokriva že več kot 81 odstotkov prebivalstva, do konca prihodnjega leta pa naj bi pokritost dosegla 99 odstotkov prebivalstva, kar je skorajda primerljivo pokritosti s signalom »bazične« tehnologije GSM (2G) ali tudi zanesljive in preizkušene širokopasovne LTE (4G). Popolne pokritosti ozemlja zaradi njegove topografije ne bo nikoli, razen če bi ga kdo financiral iz drugih, ne komercialnih vzgibov.
Posebnost v ponudbi A1 ostaja Netflix, ki je vključen v določene pakete vključen z osnovnim nivojem storitve (naročniki se lahko odločijo za tudi za doplačevanje višjega nivoja z boljšo kakovostjo slike in zvoka ter možnostjo gledanja na več napravah naenkrat). Poleg omenjenega je v pakete vključen tudi domači pretočnik Voyo, na voljo pa sta še Max in NBA League Pass. Prednost naročila teh pri operaterju je v plačevanju prek iste položnice, brez vpisovanja podatkov plačilni kartici kamorkoli.
Ponudba polovičnega popusta je na voljo do konca avgusta in je zelo verjetno odziv na dogajanje na trgu v zadnjih mesecih, ko je s svojo akcijo veliko novih naročnikov pridobil Telemach, poleg tega pa je ta operater napovedal prevzem T-2, ki se je znašel v novi zahtevi za začetek stečajnega postopka. Razplet te zgodbe naj bi bil znan proti koncu meseca.
- Praznično darilo pri Telekomu Slovenije – Odprte programske sheme in programske opcije NEO
- Telemach v evropskem projektu, ki bo pomembno vplival na shranjevanje dokumentov!
- Konec (kakovostnih) predvajalnikov blu-ray je vse bližje
- Hisense naproti prvemu mestu med proizvajalci vrhunskih televizorjev
- Dacia Sandero Journey: Premalo muzike za zahtevane denarje?
Brez komentarjev