Na predstavitvi v Barceloni so LG-jevi predstavniki veliko pozornosti namenili zaslonu njihovega letošnjega glavnega telefona G6. Ne samo zaradi razmerja 18:9 oz. 2:1 in splošne kakovosti, ampak tudi zaradi podpore načinu HDR. Podobno so mesec kasneje razlagali tudi Samsungovi šefi, saj imata tudi ekrana Galaxyjev S8 in S8+ dovolj svetilnosti in barvnega razpona za HDR. Toda podpore za tako sliko še ni v nobeni aplikaciji, edino Netflix napoveduje skorajšnjo vključitev G6 med podprte naprave.
Proizvajalca sta med vsebinami, ki bodo na voljo v načinu HDR, omenjala Amazonov Prime Video in Netflix. Nepresenetljivo, to sta globalno gledano najpomembnejši storitvi naročniškega videa, obe veliko poudarka poleg lastnim vsebinam dajeta sliki 4K in HDR. Vendar na telefonu za zdaj ne vidimo ne enega ne drugega. Zaslonov 4K telefoni nimajo (razen dveh Sonyjevih modelov), a tudi pri tistih z ločljivostjo QHD se vse skupaj ustavi pri 1080p, medtem ko denimo Youtube prikazuje sliko 1440p.
Tudi z razmerjem stranic zaslona, ki jo prinašata G6 in S8 (ta celo 18,5:9), se vse aplikacije še niso povsem sprijaznile. Med prvim preizkusom LG-jevega aduta je bilo vse skupaj res še v povojih, na S8, ki ga preizkušam te dni, je že bolje, a še ne idealno. V Netflixu nekatere serije zavzamejo celoten zaslon, druge ne, vendar je vse še vedno v razmerju 16:9. V Prime Video se da sliko raztegniti čez celoten zaslon, kar pomeni, da je spodaj in zgoraj malo manjka. Enako tudi v Youtubu. Večina ostalih aplikacij za video (kot so Tvin, Voyo, …) ne za obrezovati, tako da ostane črnina ob straneh.

HDR-ja prav tako še ni. V Netflixu so med pomoč, kje je možno gledati vsebine z omenjeno izboljšavo slike, dodali napoved o skorajšnji podpori za LG G6. Z nadgradnjo na aplikacijo različice 5.0 bo mogoče tudi na tem telefonu gledati vsebine HDR, kot jih je že zdaj na televizorjih. Trenutna različica je 4.16.1, kdaj prihaja peta, pa v netflixu niso napisali. Prav tako ne omenjajo Samsungovega telefona.

V Amazonu sploh še ni nič govora o HDR na telefonih, kar pa se lahko pri teh ponudnikih spremeni v vsakem trenutku. Glede na to, da so na odrih izrecno omenjali tudi tega ponudnika, se nadejamo, da bo opravil svoj del dolžnosti. Navsezadnje LG in Samsung zagotovo nista šla do vsebincev kar tako, ampak z načrtom, da jih prepričata v smiselnost novih zaslonov (z drugačnim razmerjem in HDR), da jih bosta kasneje lahko prodajala tudi Applu in drugim izdelovalcem pametnih telefonov.
Brez komentarjev