Peta skupna donacija podjetij Telekom Slovenije in Xiaomi
PR 7. novembra 2024 ob 08:14

Telekom Slovenije in Xiaomi bosta ob mesecu ozaveščanja o raku pri moških že peto leto zapored z donacijo v višini 5.000 evrov podprla Slovensko onkološko društvo za moške OnkoMan. V ponudbi Modri Fon novembra medtem po ugodni ceni omogočata nakup mobitelov Redmi 13C 5G in Xiaomi 14T.

OnkoMan je prvo društvo v Sloveniji, ki ozavešča moške o raku in pomenu skrbi za zdravje, podporo pa nudi tudi njihovim družinskim članom. Moške in fante, ki jim že rastejo brki, poziva, da se odzovejo na presejalni program, ki je v Sloveniji na voljo brezplačno. Prav tako naj čim prej obiščejo zdravnika, če opazijo kakršnokoli, četudi na videz nepomembno ponavljajočo se spremembo. Rak je namreč zelo dobro ozdravljiv, če je odkrit dovolj zgodaj. Samopregledovanje moških je zato zelo pomembno vse od trenutka, ko zrastejo prvi brki. S pravočasno diagnozo je namreč uspešnost zdravljenja veliko večja in lahko dejansko reši življenje.

Društvo bo sredstva namenilo nadaljnjemu ozaveščanju o pomenu preventive in zgodnjega odkrivanja raka. Ob tem OnkoMan moške spodbuja, da se udeležijo brezplačnega presejalnega programa.

Za dober namen Telekom Slovenije in Xiaomi v novembru omogočata ugoden nakup dveh mobitelov v posebni ponudbi Modri Fon novembra. Mobitel Redmi 13C 5G je na voljo za 24 x 2 evra oz. skupaj 48 evrov (namesto 120 evrov), Xiaomi 14T pa za 14 x 19 evrov oz. skupaj 456 evrov (namesto 600 evrov). Kupci navedenih mobitelov se pridružujejo ozaveščanju o pomenu zdravega načina življenja, preventive in samopregledovanja za pravočasno odkrivanje raka pri moških.

Telekom Slovenije se bo v novembru pridružil aktivnostim za ozaveščanje tudi z modrimi pentljami v Telekomovih centrih. Potekale pa bodo še različne aktivnosti v okviru internega programa Modro jabolko in športnega društva TSsport, ki tudi sicer spodbujata zaposlene k zdravemu življenjskemu slogu.

Avtor PR
mm
Prebral(a) si sporočilo za javnost ali zgodbo oglaševalca. Morda je koristno, za naše mnenje o dotični storitvi ali izdelku pa spremljaj avtorske članke.
PR - prispevki
Brez komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja