Znan je obljubljeni nov koncept sejma zabavne elektronike IFA v Berlinu. Organizatorji za začetek septembra načrtujejo štiri ločene dogodke z največ tisoč udeleženci na vsakem od teh. Sejma za splošno javnost tokrat ne bo, seveda pa družba v Berlinski sejem (Messe Berlin) upa, da bo lahko znova pripravila prihodnje leto in da bo 2020 z izbranimi udeleženci iz panoge zgolj enoletna anomalija.
Letošnja IFA bo tako tridnevni dogodek – običajno je sejem odprt dlje kot en teden, pred tem pa sta še dva dneva novinarskih konferenc in predstavitev –, potekal bo od 3. do 5. septembra. Tako vsaj načrtujejo organizatorji, če jim bo vse glede sproščanja ukrepov, odpiranja meja in vnovičnega vzpostavljanja letalskih linij vsaj približno naklonjeno. Sestavljali ga bodo torej štirje ločeni stebri. Za novinarsko srenjo bo najbolj zanimiva Globalna novinarska konferenca (IFA Global Press Conference), na kateri bodo svoje novosti in strategije predstavila različna podjetja iz branže, na odru pa bodo tudi nekateri govorci, kot prvega so napovedali predsednika Qualcomma Cristiana Amona. Ta dogodek sicer Messe Berlin vsako leto za približno tristo novinarjev organizira aprila, vendar je letošnji seveda odpadel oz. so ga zdaj prestavili na september. Če bo šlo vse po načrtih in sreči, se ga bomo tudi udeležili, in ob strogih varnostnih in zdravstvenih ukrepih poskušali dobiti kar najboljši vpogled v tehnološke novosti in inovacije.
Nato bo tu združena platforma za ideje in inovacije IFA Next in za prihodnost mobilnosti IFA SHIFT Mobility. Na prvi se običajno predstavljajo tehnološki startupi s svojimi zamislimi, druga, ki je vedno potekala po novinarskih dneh in je zato še nismo imeli priložnosti obiskati, pa je namenjena predstavljanju novih storitev na področju mobilnosti. Tretji in četrti steber pa bosta »tržnica« sestavnih delov IFA Global Markets in prostor za poslovna srečanja, kjer naj bi proizvajalci in trgovci sklepali posle za prihodnje mesece. Predvidevamo, da se bodo oz. bomo lahko novinarji v tistih treh dneh zvrstili na vseh štirih dogodkih.
Direktor sejma IFA Berlin Jens Heithecker sicer pričakuje povečano povpraševanje po elektronskih izdelkih, ko bo obdobja »zaprtosti« dokončno konec, zato je po njegovem mnenju ključno izvesti tudi letošnji sejem IFA v dejanski, ne zgolj navidezni obliki.
Po vseh odpovedih dogodkov v zadnjih mesecih naša industrija nujno rabi platformo, na kateri bo predstavila svoje inovacije, da si lahko opomore in znova začne dosegati rast. Navidezni dogodki so uporabni, vendar ne morejo dati pravih vtisov, možnosti ogleda in preizkusa naprav, pa tudi ne človeških stikov, ki naredijo sejme, kakršen je IFA, tako zelo uporabne.
Kakšni bodo stiki in koliko se bomo lahko novosti dejansko dotaknili, bomo predvidoma videli septembra.
Brez komentarjev