Ker je ogromno ljudi doma, veliko jih dela ali izobražuje od doma, se je po podatkih slovenskih operaterjev izjemno povečala uporaba komunikacijskih storitev, s tem pa tudi obremenjenost omrežij.
Pričakovali smo, da se bo to zgodilo, malo pa nas je, kot najbrž tudi operaterje, presenetilo, koliko so se uporabniki znova zatekli k telefonskim klicem, saj smo v zadnjem času že malo pozabili nanje. Zato so bili nekateri v zadnjih dneh občasno nedostopni. Zelo pa se je povečal tudi internetni promet, čez palec za približno polovico.
Telekom Slovenije, Telemach in A1 so v skupni izjavi zapisali, da za delovanje omrežij skrbijo 24 ur na dan, uporabnikom kljub razmeram v državi nudijo potrebno tehnično podporo ter skladno s potrebami ter možnostmi prilagajajo in povečujejo zmogljivosti. Kljub temu pa pozivajo uporabnike, da lahko za nemoteno delovanje omrežij veliko naredijo tudi sami. Pozivajo jih, naj »optimizirajo uporabo komunikacijskih storitev«, prednost pa naj ima delo od doma, šolanje na daljavo in dostop do informacij.
»Racionalna in odgovorna raba komunikacijskih storitev nam bo vsem – tako operaterjem kot podjetjem, državnim organom in drugim institucijam ter uporabnikom omogočila kakovostno komunikacijo v času, ko je naše življenje preseljeno v digitalni svet in se povezujemo na daljavo,« so v skupni izjavi zapisali Telekom Slovenije, Telemach in A1. Opozarjajo še, da je najpomembnejše, da je »nemotena komunikacija zagotovljena predvsem tistim državnim organom in javnim službam, ki jo najbolj potrebujejo zaradi skrbi za varnost in zdravje vseh nas«.
Naslovna fotografija: Deposit Photos
Brez komentarjev