V četrtek bo Oneplus predstavil še »globalno« različico telefona 10 Pro. Vendar slednji niti ni posebej pomemben. Precej bolj ključno bo prihodnje sporočilo te znamke, ki je v zadnjih letih pretežno izgubila svojo identiteto.
Tam nekje od modela 7T je Oneplus dokaj v redu sledil začrtani filozofiji, da se kljub nižji ceni ni treba odreči vrhunskim lastnostim telefona. Med slednjimi sicer nikoli ni bilo foto-video odličnosti, a to je ciljna publika, ki si je želela predvsem zmogljivosti in prečiščene programske opreme, kar nekako sprejemala. Vendar je že v tem obdobju cena Oneplusom toliko zrasla, da je marsikoga začela odvračati. Nato je prišel 8 Pro in lani še 9 Pro, ki sta bila cenovno že skorajda poravnana s tem, kar v višjem cenovnem razredu nudi denimo Samsung, zagotovo pa s Xiaomijevimi izzivalci. Medtem je »osnovni« model 9 imel toliko kompromisov, da ob prav tako ne ravno nizki ceni enostavno ni predstavljal dobre vrednosti za denar.
Še dodatno težavo za znamko je pomenila ugotovitev pri vseh teh telefonih, da se kljub skorajšnji cenovni izenačitvi še vedno ne morejo povsem kosati z zares najboljšimi. Tako so entuziasti začeli pogledovati drugam, kajti ideala zmogljivega telefona za dostopno ceno ni bilo več, običajni potrošnik pa bolj zaupa preverjeni znamki kot manj znani kitajski, še posebej, če je cena podobna, in je prva bolj izpostavljena pri operaterju, ima verjetno boljšo poprodajno storitev, morda k telefonu pridoda še kakšen bombonček in nenazadnje obljublja precej daljše obdobje posodobitev. Poleg tega je Oneplusova androidna preobleka postajala vse bolj podobna tisti matične znamke Oppo, kar tradicionalne navdušence nad 1+ prav tako odbija.
Z 10 Pro bi morali v Oneplusu nekako na novo definirati svojo zgodbo in se jasno nekam postaviti. Ne verjamem sicer, da bodo to storili, in v tem primeru bo res dokaj nepomembno, kakšen bo telefon. Glede na to, kar so predstavili na Kitajskem, sicer ne bo bistveno drugačen od lanskega. To resda velja za večino letošnjih, pa vendarle bi vsaj na fotografskem delu skorajda moral dobiti kakšno večjo spremembo, kajti konkurenca je tu vseeno zelo močna. Bolj pa kaže na to, da bo vse skupaj zelo podobno, in znova igralo na karto partnerstva s švedskim fotografskim podjetjem Hasselblad, ki lani ni dala kakšnih prepričljivih prednosti. Jasno je, da bo telefon opremljen s procesorjem Snapdragon 8 prve generacije, da bo imel nekoliko spremenjen dizajn v primerjavi z lanskim, da bo dobil novo generacijo zaslona OLED z dinamičnim osveževanjem, in morda tudi hitrejše žično polnjenje.
Modela 10 za zdaj ni na vidiku, naj bi pa Oneplus do konca poletja skupaj predstavil šesterico telefonov. Ob tem, da obstajajo zelo podobni ali v nekaterih primerih skorajda povsem identični izdelki pod znamkama Oppo in Realme, zato se vse bolj zdi, da gre le še za podobno strategijo, kot jo ima Xiaomi z znamko Poco ali jo je imel nekoč Huawei z Honorjem. Torej ponujati čim več izdelkov v vsakem cenovnem razredu z upanjem, da bo čim več kupcev izbralo enega tvoje, ne konkurentove linije.
Naslovna fotografija: Oneplus
- Kako se obnesejo otroci v vlogi glavnih junakov Vojne zvezd? (#videonapovednik)
- A1 za en mesec »odpira« pretočnika Max in Netflix
- EV3 bo nagovarjal družine, ki si želijo kompaktno električno vozilo z dovolj prostora in dosega
- Huawei Watch D2: Ste prepričani, da imate normalni krvni tlak?
- NEDELJSKI NASVET: Takšni so prvi vtisi druženja s prenosnikom Framework 16
Brez komentarjev