Ob napovedanih nevihtah in pred odhodom na dopust izklopite elektronske naprave
PR 7. junija 2024 ob 16:23

V Sloveniji letno zabeležimo kar okoli 60.000 udarov strel, kar je posledica mešanja celinskega, mediteranskega in gorskega podnebja. Zaradi visokih temperatur in večje vlažnosti zraka se možnost močnejših neviht z udari strel v poletnem času še poveča. Udari strel lahko povzročijo resno škodo tudi na elektronskih napravah, kot so televizorji, računalniki, modemi, igralne konzole … Telekom Slovenije zato ob napovedanih nevihtah ali ob odhodu na dopust priporoča izklop elektronskih naprav tako iz električnega kot komunikacijskega omrežja.

Naročnikom Telekoma Slovenije pa je na voljo tudi brezplačna storitev Strela Alarm, ki jih s SMS-sporočilom opozori na možnost udara strele v bližini njihovega fiksnega priključka. Opozorilo o možnosti udara strele se prikaže tudi na zaslonu prižganega televizorja.

S tem, ko uporabniki elektronske naprave izklopijo iz omrežja, se izognejo uničenju televizorjev, računalnikov, modemov … V Telekomu Slovenije ocenjujejo, da so v zadnjih letih s tovrstnim osveščanjem pred uničenjem zavarovali vsaj 60 tisoč kosov telekomunikacijske opreme.

Brezplačna storitev Strela alarm

Naročnikom, ki imajo mobilne in fiksne storitve Telekoma Slovenije, je na voljo brezplačna storitev Strela Alarm. Storitev temelji na sistemu Scalar, ki ga je razvil Elektroinštitut Milan Vidmar.

Za aktivacijo storitve pošljite SMS na številko 041 145 000, in sicer tako, da napišete STRELA, naredite presledek in vpišete vaše uporabniško imen za fiksne storitve Telekoma Slovenije (npr. STRELA novakj).

Če vas strela prehiti

Če je ob udaru strele prišlo do okvare telekomunikacijske opreme v lasti Telekoma Slovenije (modem, najemni TV-komunikator), to sporočite na brezplačno številko 080 1000, na e-naslov tehnicna.pomoc@telekom.si, prek Mojega Telekoma ali digitalnemu svetovalcu Maksu (https://ts.si/maks-kontakt).

Še več priporočil, kako ravnati ob nevihtah, je na voljo na http://ts.si/bliskoviti-obisk.

Avtor PR
mm
Prebral(a) si sporočilo za javnost ali zgodbo oglaševalca. Morda je koristno, za naše mnenje o dotični storitvi ali izdelku pa spremljaj avtorske članke.
PR - prispevki
Brez komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja