Od Nikona se na dogodkih, kot je Photokina vedno pričakuje veliko. Toda če so Japonci s fotoaparati z norimi občutljivostmi tipal (iso čez milijon) fascinirali obiskovalce na zadnjem sejmu CES, so jih ob začetku letošnje Photokine večinoma pustili hladne. Govorili so samo o družini akcijskih in 360-stopinjskih kamer KeyMission in njihovi uporabi za »vizualno pripovedovanje zgodb«, kar je nasploh doslej najbolj priljubljena in zlorabljena besedna zveza tokratne Photokine.

Prva od kamer je že s CES-a znana KeyMission 360, ki pa šele zdaj, po devetih mesecih, prihaja v prodajo. Cena bo menda 500 evrov, za ta denar pa bo kupec dobil kamero z dvema objektivoma, ki bosta posnela celotno okolico (360 stopinj) in bosta lahko snemala v razločljivosti 4K (24 sličic na sekundo). Kamera je tudi odporna na potapljanje do 30 m, padce z dveh metrov in temperature do -10 stopinj C. Za povezovanje s pametnim telefonom je na voljo aplikacija SnapBridge 360/170, ki deluje prek bluetootha.
Morda bo za splošno javnost bolj zanimiva sto evrov cenejša kamera KeyMission 170, ki bo tekmovala s izdelki, kot je Gopro. Seveda je za nastop na tem trgu Nikon pozen, vstopa, ko se tudi Gopro že sprašuje, kam in kako sploh naprej. Zato pri Nikonu stavijo na lastnosti, kot so večja robustnost in odpornost proti vodi in prahu. KeyMission se lahko potopi do 10 m in prav tako preživi padce, tudi pri njej pa deluje povezovanje s telefoni prek bluetootha. Kamera sicer snema v 170-stopinjskem pogledu in podpira 4K. Veliko so govorili o tem, kako je mogoče z njo snemati prostoročno, ko je nameščena ali na oblačila ali na športno opremo.


KeyMission 80 pa je pokončna in tanka kamera za enoročno uporabo. Prav tako robustna, a z običajnim pogledom in 12-milijonskim majhnim tipalom. Njena cena bo malo pod 300 evri. Ali lahko Nikon s temi proizvodi tekmuje s tekmeci, kot so v tem segmentu zasidrani Gopro, tehnološko napredni Sony in veliko cenejši kitajski proizvajalci.
Brez komentarjev