Programer Josh Wardle si lani oktobra nikakor ni predstavljal, da bo z besedno igro Wordle obnorel svet. Prvega novembra jo je igralo 90 ljudi, konec leta 300 tisoč, mesec kasneje ima več milijonov dnevnih uganjevalcev besede s petimi črkami v šestih poskusih, novi lastnik Wordla pa je časopisna hiša New York Times (NYT).
Igro, ki dobi toliko navdušencev, navsezadnje so časovnice Twitterja in še katerega družabnega omrežja že nekaj tednov preplavljene z rezultati Wordla, je treba nekako pretopiti v dober zaslužek. Glede na to, da na spletni strani ni oglasov, je prodaja povsem logična. V podjetju NYT natančne cene niso razkrili, so pa zapisali, da gre za »nizko sedem mesto številko,« torej nekaj milijonov dolarjev. Wordle bodo integrirali med igre New York Times Games, ki obstajajo od l. 1942, ko so prvič ponudili križanko. Kot so izpostavili, so njihove besedne in druge igre lani dosegle več kot pol milijarde igranj in decembra tudi milijon naročnikov.
Prav v slednjem je verjetno poanta nakupa. Tako NYT kot Wardle sta v svojih sporočilih poudarila, da bo igra ob prenosu na novo platformo še naprej brezplačna in da načina igranja ne bodo v ničemer spreminjali. »Potrudili se bomo tudi, da bo zgodovina zgodovina ugibanj pri vsakem igralcu ostala nedotaknjena,« je zagotovil kreator igre. Seveda pa ubeseditev »v času selitve med NYT Games,« odpira možnost za kasnejše »zaklepanje« igre v naročnino ali kakšno drugo plačljivo obliko.
An update on Wordle pic.twitter.com/TmHd0AIRLX
— Josh Wardle (@powerlanguish) January 31, 2022
Wardle je v svojem sporočilu izpostavil še, da je to, kar se je dogajalo z igro, zanj postajalo nekoliko prezahtevno. »Zato sem zelo zadovoljen, da sem dosegel dogovor z NYT. Kdor je spremljal zgodbo Wordla, ve, da so igre tega založnika predstavljale pomemben del nastanka moje igre, zato se ta korak zdi povsem naraven,« je še zapisal Wardle.
Morda bo novi lastnik izdal igro tudi v aplikaciji za mobilne naprave. Povsem mogoče bo tudi ubral drugačen pristop do različnih klonov in kopij, tako v angleščini kot v drugih jezikih, kakršna sta denimo Besedle na spletu in petka za sistem iOS. Povsem mogoče pa je, da približno tako hitro, kot je postal globalni fenomen, Wordle med množicami šel tudi v pozabo.
O fenomenu Wordle smo minuli teden govorili tudi v podkastu Odbita do bita z Marušo Kerec in Anžetom Tomićem.
- Poslavlja se najbolj priljubljeni Model Y, namesto njega nova, cenejša izvedba
- KRATKI TEST Samsung Galaxy S25 FE: Naj me kolja brcne, ne vem, kam naj ga dam!
- Eden najboljših mesecev za električna vozila doslej
- Pametne ure Huawei Watch GT 6 z zanimivo novostjo – virtualnim merilnikom moči, ki bo navdušil številne kolesarje.
- Nikamor ni treba za plačilo položnice!
Brez komentarjev