Netflix bo verjetno do konca leta uvedel naročnino z oglasi
Matjaž Ropret 28. junija 2022 ob 11:25

Po prvih zares slabih poslovnih rezultatih podjetja Netflix v desetih letih smo začeli poslušati o možnosti uvedbe oglasov. Zdaj jo je eden od dveh izvršnih direktorjev neposredno potrdil.

Ted Sarandos, ki Netflix vodi skupaj z ustanoviteljem Reedom Hastingsom, je namreč na oglaševalskem festivalu v Cannesu potrdil, da bodo uvedli naročnino z oglasi, zelo verjetno še letos. Je pa poudaril, da bo to nova naročniška možnost in da oglasov ne bo v obstoječih naročninah.

»Zanemarjali smo določen del možni naročnikov. Tiste, ki rečejo, Netflix je predrag zame, a nimam nič proti oglasom,« je razpredal Sarandos. »Zato bomo za tovrstne gledalce, ki si želijo nižje cene, a bi gledali tudi oglase, uvedli novo naročnino.« Bolj natančen, kako bi bila ta možnost umeščena cenovno, v katerih državah jo nameravajo uvesti in kakšno kakovost slike bi ponujala, sodirektor podjetja ni bil. Vsekakor obstaja resna možnost, da bo to zgolj ameriška naročnina, kajti tam so cene primerjalno še precej višje kot v evropskih državah, kajti osnovna naročnina tam stane 10 dolarjev na mesec (tukaj 8 evrov), HD 15,49 dolarjev (v Sloveniji 9,99 evrov) in 4K 19,99 dolarjev (pri nas 11,99 evrov).

Osebno sicer mislim, da Netflix s tem ne bo rešil osnovnega problema oz. problemov, saj sta najmanj dva. Prvi je vsebinski, ker ima ta storitev obdobja večje in nato manjše atraktivnosti za gledalce, odvisno od tega, katere serije so takrat aktualne. S tem izzivom se seveda spopadajo vsi tovrstni ponudniki, toda Disney+ ali HBO Max vendarle lahko računata še na konstanten pritok filmov, ki so bili pred (dobrim) mesecem ali manj v kino dvoranah, ti pa še vedno predstavljajo precejšen magnet. Netflix sicer prav tako snema filme, mnogi od njih so povsem solidni in gledljivi, a vseeno niso take megauspešnice, kot jih najdemo pri omenjenih konkurentih. Druga težava Netflixa je v tem, da je najdražji, pri čemer je na nivoju (cenejše) konkurence zgolj najvišja naročnina. Tista, ki ponuja sliko 4K HDR in hkratni ogled na več napravah. Osnovna naročnina s sliko standardne razločljivosti je preživeta in v l. 2022 ne bi smela več obstajati, pa tudi sliko na telefonih, tablicah in računalnikih bi moral ta ponudnik izboljšati. Njegova vrednost za denar se skozi leta zgolj slabša.

Avtor Matjaž Ropret
mm
Matjaž že več kot desetletje in pol novinarsko pokriva tehnološki svet. Najprej na Radiu Slovenija, nato je na Delu od začetka leta 2009 do jeseni 2016 urejal redno tedensko prilogo Infoteh in pripadajočo rubriko na spletni strani. Zdaj je urednik Tehnozvezdja in hkrati glavni avtor na tej strani. Uporablja tiste naprave, ki se mu zdijo tehnološko dovolj napredne, uporabne in narejene z vsaj nekaj sloga, ne glede na znamko, operacijski sistem, platformo in ostale religiozne razloge.
Matjaž Ropret - prispevki
Brez komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja