Neprodajni salon za promoviranje električne mobilnosti
Matjaž Ropret 24. junija 2020 ob 11:53

Podjetje Porsche Slovenija je med sago z električnim avtom Volkswagen ID.3 v ljubljanskem nakupovalnem središču Aleja odprlo »izkustveni center« ID.Hub. V njem bi moral na najbolj opaznem mestu stati prav omenjeni model in verjetno enkrat bo, vendar ga na začetku še ni zaradi znanih težav in zamude. Pravo oddajanje naročil za to vozilo pa se bo v Sloveniji začelo v drugem tednu julija.

ID.Hub naj bi bil prostor za vse, ki se zanimajo za mobilnost v prihodnje. »Električni mobilnosti želimo dati dodaten zagon in pokazati ljudem novosti brez nakupnega pritiska,« je dejal direktor znamke Volkswagen Marko Škriba. »To ni prodajni salon, ampak izkustveni center, kjer bomo širši javnosti predstavili električno mobilnost. Izvajali bomo tudi promocije, testne vožnje in prikaze polnjenja,« pa je direktorja dopolnila vodja ID.Huba Petra Korošec. V njem je na ogled nekaj avtomobilov, kotiček električne znamke Moon, v sredini interaktivna miza z informacijami, in pa velik prosojni zaslon, ki simulira tistega v avtu.

Kdor je maja lani plačal za rezervacijo ID.3, ga bo julija lahko izbral med že naročenimi izvedbami 1st Edition in podpisal pogodbo. Avto bo predvidoma prevzel konec septembra. Ostali bodo lahko prednaročila, tudi za avte izmed malo manj kot tristo že naročenih in konfiguriranih lahko oddali mesec dni kasneje, kajti prve štiri tedne imajo prednost tisti z lanskega seznama. Takrat sicer še ne bo na voljo vseh različic, nekatere pridejo v prodajo šele prihodnje leto, sicer pa se prava prodaja, tudi s kakšnim primerkom v salonih, začne septembra. Osnovna cena bo nekaj čez 30 tisoč evrov, izvedbe 1st Edition pa bodo od dobrih 39 tisočakov naprej, a glede opreme bo skoraj treba vzeti sredno možnost za 45 tisoč evrov. Vse cene so brez upoštevanja državne subvencije, ki od letos znaša šest tisoč evrov.

»Prva izdaja« ima tudi srednjo od treh velikosti baterij (45, 58 in 77 kWh), kar naj bi zadoščalo za do 450 km dosega. Za novinca, ki je dolg približno toliko kot Golf (4,26 m) še vedno poudarjajo, da je znotraj prostoren kot Passat, torej za razred večji avto, prtljažnik pa je na enakem nivoju kot Golfov. Treba se je edino zavedati, da je to pri večini izvedb štirisedežnik in da ima pogon na zadnji kolesi.

Naroči se na redna vsakotedenska e-poštna obvestila o novih prispevkih na naši strani.

Za konec leta v Porsche Slovenija pričakujejo tudi že ID.4, ki bo SUV-jevska inkarnacija ID.3. Torej malo višji in morda tudi daljši avto, verjetno s kakšnim dodatnim prtljažnim litrom in nekoliko večjo »porabo«. Poleg tega novinca in kabrioletske različice modela T-Roc, ki je že na ogled in naprodaj od 28 tisoč evrov navzgor, pa ima Volkswagen za letos v načrtu še nekaj prenov. Jeseni prihaja osveženi Tiguan, najpomembnejši SUV te znamke, malo za njim še Arteon in njegova »shooting brake« karavanska izvedba, povsem konec leta še karavanski Golf Variant.

Avtor Matjaž Ropret
mm
Matjaž že več kot desetletje in pol novinarsko pokriva tehnološki svet. Najprej na Radiu Slovenija, nato je na Delu od začetka leta 2009 do jeseni 2016 urejal redno tedensko prilogo Infoteh in pripadajočo rubriko na spletni strani. Zdaj je urednik Tehnozvezdja in hkrati glavni avtor na tej strani. Uporablja tiste naprave, ki se mu zdijo tehnološko dovolj napredne, uporabne in narejene z vsaj nekaj sloga, ne glede na znamko, operacijski sistem, platformo in ostale religiozne razloge.
Matjaž Ropret - prispevki
Brez komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja