Prišla je iz šole in mi dejala, da se njej in dvema prijateljicama sesuvata aplikaciji Viber in Teams. Zagnale so ju lahko, vendar sta se takoj po prikazu domačega zaslona samodejno zaprli. Razlogov za to pa je lahko več in prav tako je več rešitev.
Najprej lahko ponovno zaženete telefon v upanju, da bodo težave izpuhtele. Vendar največkrat to ne bo prineslo rešitve, kajti razlogi za sesuvanje se lahko skrivajo v pokvarjeni datoteki z začasnimi podatki ali celo v datoteki .apk. Na srečo je oboje dokaj preprosto »popraviti«.
Med nastavitvami aplikacij poiščite tisto, ki povzroča težave in v razdelku »Pomnilnik« najprej uporabite možnost »počisti predpomnilnik«. Če ne bo pomagalo izberite še »počisti podatke«, upoštevajoč, da boste v primeru te možnosti verjetno izgubili podatke. Naj vas to preveč ne skrbi, kajti pri zadnji možnosti jih boste zagotovo. Aplikacijo odstranite s telefona, ga ponovno zaženete in jo še enkrat namestite. Metoda je destruktivna. Koliko podatkov boste izgubili je odvisno od tega, koliko jim ima aplikacija shranjenih v oblaku. Vse, potem izgube ne bo, nič, potem ste izgubili vse.
V mojem primeru je šele to pomagalo, čeprav ne vem, čemu se je težava sploh pojavila. Verjetno zaradi istega razloga kot še pri nekaterih. V začetku tega tedna so uporabniki portala Redit poročali o nestabilnosti nekaterih, predvsem Googlovih aplikacij. Težave naj bi povzročila nadgradnja paketa WebView, ki v sistemu Android skrbi za prikaz spletnih vsebin izven brskalnika. Najdete ga med nastavitvami, v razdelku aplikacije kjer izberete »prikaži sistemske procese« in ga nato poiščete v seznamu. Google je napako odpravil in zadnja različica 89.0.4389.105 ne povzroča težav. Če je nimate, se pod tremi pikami v zgornjem desnem robu skriva možnost »odstrani posodobitve«. S tem boste paket povrnili na tovarniškega in se vrnili v čas, ko težav ni bilo. Odnamestite je prav tako lahko v trgovini Play.
Morda je bil razlog mojih težav v tem, čeprav ni bilo težav v delovanju Gmaila in drugih Googlovih aplikacij, o čemer so poročali uporabniki drugje po svetu. Kot sem dejal. Razlogov je veliko in največkrat je rešitev ponovna namestitev »težavne« aplikacije.
Jaz in kolega (oba z različnima telefonoma on CAT S60 jaz Xperia XZ2) in sva poskušala razne načine. Nazadnje sva, preden bi pobrisala aplikacije, ki ne delajo, najprej izvedla edino posodobitev, ki sta jo telefona imela in to je bil Chrome. Ne razumem kakšno zvezo ima ta brskalnik z ostalimi aplikacijami a je po podsodobitvi le tega pričelo vse delovati brezhibno.
Mislim, da je Chrome osnova za prikazovanje spletnih vsebin, Web View pa je razširitev, ki omogoča to prikazovanje zunaj brskalnika (vendar z njegovim “pogonom”).
Enako tudi pri. meni. Ko sem posodobil Chrome, je začelo vse delati normalno.
Ni vse v aplikacijah…. tokrat je Google malo ….
https://www.bajtbox.com/aplikacije-se-ruse-u-cemu-je-problem-nije-do-telefona-google/?fbclid=IwAR1fVaO1RmShf3LXHjzIqSiY0QLTms90DP0aGG6ujqZG6QWebudOkMFgk8E
Tudi jaz sem samo odstranila posodobitve in sedaj vse dela normalno…