Vedno znova, ko se kakšna spletna storitev spridi ali se njeni lastniki začno obnašati čudno, se pojavijo pozivi k zapuščanju platforme in zapiranju računov. Stop! Ne počnite slednjega. Lahko niste več aktivni tamkaj, ampak uporabniški račun vseeno ohranite. Tu so trije razlogi, zakaj.
1. Profil na družabnem omrežju ima določeno vrednost. Vsakega je treba skozi čas »zgraditi.« Pridobiti prijatelje, sledilce, »točke,« karkoli že. To je dokaj naporno in dolgotrajno, zaradi tega marsikoga selitev drugam niti ne mika, saj točno ve, kaj ga v novem okolju čaka. Na začetku ali pa kar dolgo časa verjetno precej samotna izkušnja. Ko je profil enkrat na določenem nivoju, se ga splača ohranjati. Tudi zaradi naslednje točke.
2. Stvari se lahko spremenijo. Morda pride nov lastnik ali pa se obstoječi obrne (po vetru) in se vzdušje v storitvi znova izboljša. Takrat vas bo morda znova zamikalo, da bi malo pokukali, kaj se dogaja, in če lahko samo »obudite« stari, že pripravljeni profil, je to veliko boljše in lažje kot odpirati in mukoma vzpostavljati novega.
3. Vaš pravi, pristni profil. Tudi če ni posebej dejaven, je najboljša obramba proti lažnim. Takoj, ko se z določene platforme »izbrišete,« se lahko v vašem imenu, mogoče celo z istimi (od prej shranjenimi ali iz posnetkov strani pridobljenimi) fotografijami pojavi nekdo drug, ki lahko objavlja in počne bogsigavedi kaj. Občestvo ali tisti, ki vas bodo »guglali,« pa bodo po možnosti mislili, da ste to dejansko vi. Preprečite tak scenarij s tem, da ste še vedno prisotni. Ker potem vsakdo, ki preverja vašo aktivnost tamkaj, lahko najde pravi profil, in hitro pride do zaključka, da je oni drugi lažen.
Skratka, imejte profile na družabnih omrežjih, rezervirajte svoje ime na njih, nihče pa vas ne sili, da ste tudi aktivni.
Naslovna ilustracija: DepositPhotos
Po drugi strani pa odprt račun podpira podjetje.
Neaktiven mu ne pomaga dosti. In prepričanje, da posameznikovo zapiranje računa “daje sporočilo podjetju,” je popolnoma naivno.
Število računov je pomemben faktor za marsikaj, mogoče še najbolj za oglaševalce kar se direkt preslika v denar.
Že, toda pomembna metrika je najmanj “MAU” (Monthly Active Users), torej število uporabnikov, ki so vsaj enkrat na mesec aktivni, lahko pa celo DAU, število dnevno aktivnih uporabnikov.