Nagrada za projekt Spletne brihte – največji spletni kviz na svetu
PR 8. junija 2024 ob 11:34

Mednarodna žirija združenja poslovnih komunikatorjev (IABC) je A1 Slovenija in agenciji Taktik podelila nagrado »Best of the Best« za projekt Spletne brihte – največji spletni kviz na svetu, s katerim so se skupaj s slovenskimi osnovnošolci v lanskem letu vpisali v Guinnessovo knjigo rekordov.

Laskavi naziv sledi najvišji nagradi zlato pero za komunikacijsko odličnost (»Gold Quill Award of Excellence«), ki je prepoznana kot najprestižnejša nagrada na področju komuniciranja. Svoj projekt bodo konec meseca predstavili na mednarodni konferenci v Chicagu.

Mednarodna žirija združenja poslovnih komunikatorjev že več kot 40 let podeljuje nagrade zlato pero, s katerimi prepoznava najboljše komunikacijske projekte s celega sveta. Letos se je za nagrade potegovalo 378 projektov iz 17 držav. A1 Slovenija je najvišjo nagrado za komunikacijsko odličnost (»Awards of Excellence«) prejel v kategoriji družbena odgovornost, hkrati pa je postal tudi eden izmed 5 projektov na svetu, ki so jim podelili naziv »Best of the best«.

»Ponosni smo, da so naši družbeno odgovorni projekti prepoznani tudi po svoji komunikacijski odličnosti. Prav z doslednim in učinkovitim komuniciranjem smo v lanskem letu skoraj 200 osnovnih šol prepričali, da se nam pridružijo pri podiranju Guinnessovega rekorda, hkrati pa smo jih opolnomočili z znanjem o varni rabi interneta, s čimer bomo nadaljevali tudi v prihodnje,« je o nagradi povedal Lan Orthaber, vodja korporativnega komuniciranja pri A1 Slovenija.

Nagrado bosta A1 Slovenija in agencija Taktik konec meseca prevzela na mednarodni konferenci IABC v Chicagu, kjer bodo slovenski projekt predstavili pred komunikatorji z vsega sveta. Matjaž Klipšteter, direktor agencije Taktik, je ob tem dejal: »Najboljše od najboljšega s strani zahtevne žirije IABC je zelo lepa pika na i. Pika na izjemno, izvrstno in izredno. Ponosen sem na ekipo, ki je ustvarila domišljen in učinkovit projekt. Hkrati pa hvaležen A1 Slovenija, da nam že leta daje ogromno prostora za uresničevanje tudi najdrznejših idej. To je namreč že druga nagrada Best of the Best, ki smo jo prejeli skupaj.«

Avtor PR
mm
Prebral(a) si sporočilo za javnost ali zgodbo oglaševalca. Morda je koristno, za naše mnenje o dotični storitvi ali izdelku pa spremljaj avtorske članke.
PR - prispevki
Brez komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja