Dvaintrideseta izvedba Ljubljanskega mednarodnega filmskega festivala, bolj znanega pod kratico Liffe, po lanskem prisilnem premoru znova poteka v kinodvoranah. Vendar vseeno ne čisto tako, kot so si organizatorji želeli, saj so morali prepoloviti število gledalcev v posameznih dvoranah. Zato si bo več filmov mogoče ogledati doma na računalniku oz. televizorju.
Lanski Liffe je bil popolnoma digitalen, na zahtevo (VOD), letošnji bo samo delno. Vseeno bo na voljo več kot štirideset filmov. Čeprav se je festival začel sredi tedna, takrat še ni bilo mogoče kupiti vseh naslovov, ki bodo dejansko v spletni filmoteki. Nekateri so namreč zaradi usklajevanj z lastniki pravic prišli z zamudo, a po zagotovilih organizatorjev festivala, bi danes že morali biti na voljo vsi.
Vseeno pa to ne pomeni, da si jih bo mogoče v vsakem primeru ogledati vse do konca festivala, ki bo trajal do 21. novembra, torej do prihodnje nedelje. »Za predvajanje na platformi videa na zahtevo smo od lastnikov pravic le s težavo dobili dovoljenja, pa še to pod posebnimi pogoji, ki vključujejo tudi omejitev števila ogledov posameznega filma. Število ogledov se razlikuje od filma do filma. V primeru velikega zanimanja je zato film tudi na VOD lahko razprodan,« so pojasnili v Cankarjevem domu, ki je glavni organizator festivala. Kdor si torej na vsak način želi ogledati točno določeni film, naj raje pohiti.
Ogled je tudi letos mogoč na dva načina. Prek spletne strani festivala oz. Cankarjevega doma, kjer se nato predvaja v brskalniku, ali pa na platformi Neo Telekoma Slovenije. Druga opcija je vsekakor prijaznejša in enostavnejša, saj gledalec lahko zgolj izgovori Liffe 2021 in se mu prikaže vseh 44 naslovov. Da pa se tudi z daljinskim upravljalnikom odpreti kategorijo Liffe 2021 v videoteki DKino.
Cena je na obeh platformah enotna – 9 evrov na film. Gledalci prek Nea znesek poravnajo skupaj z ostalimi storitvami Telekoma na mesečnem računu, pri spletnem nakupu pa je mogoče plačati s plačilnimi karticami, vrednostnimi karticami (Ivanka, eDarilni bon, dobroimetje), mobilnima denarnicama mBills in Valu ali prek storitve Paypal (z dodatno provizijo). Smešno je, da sistem pri dodajanju filma v košarico ponudi možnost izbiranja števila »vstopnic« (klik na števila večja od ena nato izpiše napako), in pripiše način dostave »tiskaj doma«. Zelo očitno je vse skupaj prilagojeno za nakupe vstopnic za predstave v dvoranah.
- NEDELJSKI NASVET: Microsoft je šel k Adobeju v šolo zahrbtnega skrivanja možnosti pri naročninah
- Avto telefonskega proizvajalca bi popestril ponudbo (#video)
- Honor Magic7 Pro: Drzen in všečen z uravnoteženimi zmogljivostmi
- Tesla zdaj v Evropi prodaja tako prenovljeni kot izvirni Model Y
- Applu in Samsungu se popolno ignoriranje trendov in želja kupcev kar ne maščuje
Brez komentarjev