Kris je lani poskrbel za potrojitev donacij prek sms-ov
Tehnozvezdje 27. januarja 2020 ob 14:22

Marsikdaj so »napovedovalci prihodnosti« že pokopavali storitev sms, pa se ta še vedno drži. Med drugim je še naprej uveljavljeni način na hitre in enostavne donacije (in za množično glasovanje med televizijskimi šovi), niti ni na vidiku kakšne druge oblike, ki bi za take namene nadomestila kratka sporočila. V Telekomu Slovenije so razkrili nekaj statistike za lani.

Vodilni slovenski operater je sicer SMS-donacije (kot prvi) uvedel l. 2003, torej so »na trgu« že skoraj 17 let. Približno tako dolgo kot tehnologija 3G, ki pa se utegne posloviti prej. Storitev ponujajo organizacijam, društvom ali ustanovam, ki opravljajo splošno koristne, humanitarne in dobrodelne dejavnosti, da na ta način lahko zbirajo denar za svoje akcije. Uporabnikom tako ni treba storiti drugega, kot poslati esemesa z določeno ključno besedo na številko 1919, operater donirani znesek prišteje na položnico oz. odšteje z dobroimetja na predplačniškem računu, in potem zbrane evre nakaže naprej. Trenutno je na seznamu za donacije približno sto organizacij, več kot toliko jih je samo lani na novo pridobilo to možnost. Pri nekaterih vsakokratno sporočilo pomeni en evro donacije, pri drugih pa se lahko dobrotnik odloči tudi za pet evrov prispevka.

Lani so Telekomovi uporabniki v dobrodelne namene prispevali malo manj kot milijon in pol (natančno 1.415.871 evrov), kar je bilo skoraj trikrat več kot leta 2018. Doniralo je 163.894 uporabnikov tega operaterja, kar je tudi 2,6-krat več kot leto prej. Seveda je jasno, od kod tak skok. Lanska izjemno odmevna akcija zbiranja sredstev za ekstra drago zdravilo za malega Krisa je glavni razlog. Poleg te akcije dobrodelnega društva Palčica Pomagalčica pa v Telekomu izpostavljajo še dobrodelne škratke.

Kakšni so pogoji za pridobitev SMS-donacije, je mogoče videti na operaterjevi spletni strani. Kogar odobrijo, dobi eno ključno besedo zastonj, pri čemer lahko izbere ali je vezana na en evro ali pet evrov donacije. Za dodatno ključno besedo, če nekdo želi dati darovalcem obe možnosti, pa je treba plačati 122 evrov priključnine (100 evrov in DDV) ter potem 10,22 evrov mesečne naročnine. Uporabnika pa vsak tovrsten sms stane toliko, kakršna je cena na ceniku. Za večino naročnikov to pomeni, da je v praksi zastonj (z izjemo zneska donacije), ker njihov naročniški paket vključuje neomejeno količino kratkih sporočil.

Naroči se na redna vsakotedenska e-poštna obvestila o novih prispevkih na naši strani.

Avtor Tehnozvezdje
mm
Prispevek je skupno delo uredništva oz. več avtorjev, zato se ne da podpisati enega posameznika.
Tehnozvezdje - prispevki
Brez komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja