Volkswagen je mogoče malo preveč pompozno napovedal, kaj vse bo znal prenovljeni Passat, med drugim skoraj sam peljati po avtocesti, vse do hitrosti 210 km/h. Ker ta model v Sloveniji zelo priljubljen, tako med poslovneži kot med družinskimi očeti, me ni presenetilo, da je moj povzetek sporočila za javnost naletel na precejšnje zanimanje:
Dobre pol leta kasneje smo lahko prenovljenega Passata zapeljali na slovenski predstavitvi. Izkazalo se je, da vozniška pomoč ni tako zelo nova, temveč so v bistvu združili vse, kar so že imeli pod en imenovalec, dodali nov volan, ki ga ni treba držati tako trdno kot prejšnjega, in se zato lahko pohvalili, da avto pelje praktično brez voznikove vplivanja. V vsakem primeru pa ta Volkswagnov model ostaja močan adut v svojem razredu in tudi lahko koga še odvrne od nakupa SUV-ja. Le malce drznejšo obliko bi lahko dobil, če slučajno koga zanima moje mnenje.

Brez komentarjev