Kje podjetniki in podjetnice delajo največje napake pri prenovi ali izdelavi spletne strani?
PR 21. januarja 2020 ob 10:09

Spletno stran ima tako rekoč vsako podjetje. Opravlja izjemno pomembno vlogo, saj komunicira s kupci in opravlja ključne poslovne funkcije. Je odraz podjetja, in to, kar je bil včasih zvezek za učenca, je danes spletna stran za firmo. Sašo Palčič, direktor agencije Madwise, se z različnimi spletnimi stranmi »ukvarja« vsakodnevno, meni pa, da je veliko spletnih strani slovenskih podjetij v primerjavi s tujimi povprečnih ali podpovprečnih. Zakaj je tako? Palčič opozarja na najpogostejše napake, ki jih podjetniki in podjetnice delajo pri prenovi ali izdelavi spletne stran, in rešitve zanje.

Ni dovolj, da je zgolj lepa in privlačna

Sašo Palčič

»Ko se odločite za prenovo ali izdelavo spletne strani, ni dovolj, da je zgolj lepa in privlačna. Izpolnjevati mora še cel kup drugih pogojev. Podpirati mora vaš posel, to v praksi pomeni, da mora biti v funkciji nečesa. Generirati vam mora nove leade, izobraževati in navduševati stranke, po možnosti še celo prodajati,« opisuje direktor agencije Madwise, v kateri naročnikom izdelajo učinkovite spletne strani, ki omogočajo hitro prodajo in jih vodijo oziroma usmerijo tako, da prodajo pospešijo. Podjetja se morajo tudi zavedati, da je oz. bo njihova spletna stran strateško orodje in da mora biti povezana z vsemi ostalimi marketinškimi aktivnostmi, ki jih podjetje uporablja. »Prav tako mora biti prijazna do Googla, kar pomeni, da se vaša spletna stran na seznamu iskalnih zadetkov, ko nekdo nekaj išče, uvršča kar najvišje. Če neko podjetje npr. prodaja postelje, želi, da se njihova spletna stran, ko stranke v iskalnik Google vpišejo besedo postelja, uvrsti na vrh. Če spletna stran ni v redu postavljena, pravilno in ustrezno sprogramirana, bodo imela podjetja zaradi tega slabo pozicijo,« je dodal Palčič.

Spletno stran delate za stranko in ne zase

Veliko podjetij spletno stran dela zase, in ne za stranke. Dejstvo je, da mora biti izdelana za kupce, da lahko na njej najdejo odgovor na svoja vprašanja ali pa rešitve za svoje težave. »Prav tako je zaželeno, da je živa. To pomeni, da ko obiskovalec obišče spletno stran nekega podjetja, na njej najde dodano vsebino. Primer sporočil so lahko blog objave, ki jih podjetja ustvarjajo. Podjetja lahko na podlagi težav, ki jih imajo stranke, pripravijo rešitve ali pa odgovore na njihova najbolj pogosta vprašanja. Priporočljiva je tudi objava video vsebin ali pa bolj naprednih formatov, kot so npr. trenutno aktualni podkasti,« je še poudaril Palčič.

Avtor PR
mm
Prebral(a) si sporočilo za javnost ali zgodbo oglaševalca. Morda je koristno, za naše mnenje o dotični storitvi ali izdelku pa spremljaj avtorske članke.
PR - prispevki
Brez komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja