INTERVJU Bruce Huang, Honor: »Na doseženo smo lahko ponosni«
Marjan Kodelja 9. septembra 2022 ob 11:06

Bruce Huang je generalni direktor podjetja Honor za Slovenijo, Hrvaško in Srbijo. Z njim sem se o izdelkih in načrtih na slovenskem trgu pogovarjal na berlinskem sejmu IFA.

Če morda ne veste, je Huawei pred leti ustanovil znamko Honor s ciljem prodaje telefonov za mlade preko spleta. Tehnološko niso veliko zaostajali, le zaradi kompromisov v vgrajeni strojni opremi in izboru materialov so dosegali prijaznejše cene. Uspeh seveda ni izostal. Nato so prišle ameriške sankcije in posledično omejen dostop do novih tehnologij. Honor se je za kratek čas umaknil s slovenskega trga, na katerega se je vrnil po ločitvi od Huaweija. Kot samostojno podjetje so razširili ponudbo in se z družino naprav Magic izkazali še v segmentu premijskih naprav, kjer prej niso bili prisotni. Še vedno pa je ponudba naprav v Evropi omejena, saj Honor tukaj ne nudi vsega, kar je na voljo na Kitajskem. To naj bi se v kratkem spremenilo.

Naj vam kar takoj zastavim vprašanje, ki ga verjetno pričakujete. Gre seveda za podobnost z izdelki podjetja Huawei? Koliko časa bodo vaši in njihovi izdelki še podobni?

Res je. Pričakoval sem vprašanje in nanj imam pripravljen odgovor. Neodvisni smo šele kakšno leto in pol, tako da seveda obstajajo nekatere podobnosti. Načrtovanje in oblikovanje izdelkov običajno traja med dvema in tremi leti, zato so podobnosti pričakovane. Toda če pogledate natančneje, so tudi razlike. Predvsem bi rad poudaril, da bodo očitnejše po uvedbi novega uporabniškega vmesnika, ki zasleduje drugačno filozofijo uporabniške izkušnje.

Kaj bi dejali slovenskim uporabnikom, če vas prosim, da v nekaj kratkih stavkih opišete svoje poslanstvo na slovenskem trgu?

Pripravljeni smo ponuditi več izdelkov uporabnikom tako v Sloveniji kot po svetu. Pospešiti nameravamo razvoj in investicije. Zavezani smo temu, da postanemo svetovna ikonična tehnološka znamka in ustvarimo inteligenten svet za vsakogar. S strateškim poudarkom na inovacijah, kakovosti in storitvah smo predani razvoju tehnologij, usmerjenih v prihodnost in v preseganje omejitev pri uporabi digitalnih naprav.

Osredotočeni smo na raziskave in razvoj ter gradimo strateška partnerstva z vrhunskimi partnerji v industriji, da bi globalnim uporabnikom ponudil inovativne, visokokakovostne izdelke in storitve z dokazano zanesljivostjo.

Naša prioriteta ni tržni delež. Naš poudarek je na ustvarjanju in dokazovanju vrednot potrošnikom in partnerjem prek naših izdelkov in storitev.

Kako ste zadovoljni z odzivom uporabnikov na pametni telefon Honor Magic4 Pro, ki je ta hip vaš najbolj izpopolnjeni izdelek na našem trgu?

Kar zadeva družino pametnih telefonov Magic4, smo zelo ponosni na uspeh, ki smo ga dosegli v Sloveniji. Poosebljajo vizijo blagovne znamke za prihodnost mobilne tehnologije in predstavljajo inovativne ideje, ki so bile »oživljene« za popolno uporabniško izkušnjo.

Katere Honorjeve novosti s sejma IFA se vam zdijo najbolj pomembne in bi jih radi še posebej izpostavili?

Zdi se mi pomembno, da najprej omenim pametni telefon Honor 70, saj je na voljo kupcem v Sloveniji. Čeprav so za nas enako pomembne vse naprave. Že predstavljen ali te, ki jih, ko se pogovarjava, šele razvijamo. Dokazujejo namreč predanost naše znamke do uporabnikov. V tej luči ne morem spregledati napovedanega izida uporabniškega vmesnika MagicOS 7 v četrtem četrtletju tega leta, saj dopušča povezovanje naprav z različnimi operacijskimi sistemi na sistemski ravni in posledično presega ovire med njimi. Za uporabnike to pomenilo možnost uporabe naših tehnologij, ne da bi jih zaradi tega zaklepali v naš ekosistem.

Zahvaljujoč predanim oblikovalcem in strokovnjakom v razvoju naš novi pametni telefon uteleša edinstveno estetiko in uporabo najnovejših tehnologij. Kot sploh prva naprava na trgu ima vgrajeno fotografsko tipalo IMX800, kar se seveda pozna v kakovosti fotografij in v načinu snemanja videa, ki smo ga imenovali »Solo Cut«. S pomočjo tega snemalnega načina, preprosto in predvsem hitro posnamete video, ki s prikazom v ločenem oknu poudari izbrano osebo na prizoru. To je mogoče po zaslugi sposobnosti algoritmov umetne inteligence v prepoznavi obrazov v prizoru.  

Prepričani smo v uspešnost pametnega telefona Honor 70 na slovenskem in globalnem trgu, zahvaljujoč njegovim prepričljivim lastnostim, ki presegajo več industrijskih meril.

Honor 70 zagotavlja najboljšo fotografsko izkušnjo v svojem razredu. Skoraj bi pozabil na še eno pomembno lastnost. Avtonomijo. Vgrajena baterija namreč brez težav zdrži cel dan relativno zahtevne uporabe. Ko pride čas za priklop na napajalnik, je na voljo 66-vatno hitro polnjenje.

Kaj nam lahko poveste o prihodnosti prepogljivih telefonov na Evropskih trgih?

Kot verjetno veste, naša strategija vključuje dve družini premijskih naprav. Na eni strani so vsestranski klasični pametni telefoni, kot so modeli družini Magic4 ter na drugi prepogljivi telefoni, ki jih prodajamo samo na Kitajskem. Ne več za dolgo. Z veseljem vam povem, da naslednja generacija prepogljvih telefonov prihajajo v Evropo.  

V preteklosti smo vam očitali, da nočete dati jasne zaveze glede nadgradnje sistema in zagotavljanja varnostnih popravkov.

Morda nismo bili dovolj glasni, a smo vedno skrbeli tudi za to plat. Izrednega pomena je za trajnostni vidik naših izdelkov. Zdaj sem lahko bolj podroben. Kupcem pametnega telefona Honor 70 zagotavljamo dve posodobitvi sistema in najmanj tri leta varnostnih popravkov.

Avtor Marjan Kodelja
mm
Marjan se s tehnološkim novinarstvom ukvarja od leta 1997 in v tem času je videl že mnogo stvari, ki se nikoli niso uveljavile ali pa so imele kratek čas trajanja. Začel je pri računalniški reviji Moj mikro in ter 2000 postal njen urednik. Veliko kasneje je bil urednik naprej tednika Stop in nato še tednika Vklop, trenutno pa kruh služi s pisanjem tehnoloških člankov.
Marjan Kodelja - prispevki
Brez komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.