Slušalke JBL Soundgear Sense predstavljajo precejšen odmik od tega, kar v zadnjem času počne večina proizvajalcev. Na drugi strani pa so nekateri drugi na novo predstavljeni izdelki te znamke poskus neposrednega tekmovanja z vodilnimi na posameznih področjih.
Med avdio napravami je pred sejmom IFA prvo prikazalo svoje novosti podjetje JBL, ki sicer deluje v sklopu skupine Harman v lastništvu Samsunga. Najbolj izstopajoče so popolnoma brezžične slušalke, ki niso podobne praktično nobenim drugim. Niso niti s pecljem niti samostojni čepki, ne zarijejo se v ušesni kanal niti se čepijo na njegovem robu, temveč sta na opori okrog uhljev, kakršno včasih srečamo pri modelih, namenjenih vadbi, nekakšna osebna zvočnika. Ta dva zvok predvajata neposredno v uho, vendar hkrati nista neprijetna ali obremenjujoča za nošnjo, njuno pozicijo se da nekoliko prilagajati. Pripeti pa se da še plastičen lok okrog vratu, da ju ne izgubimo med intenzivnejšo aktivnostjo.




»Danes večinoma srečujemo slušalke, ki ljudi izolirajo od sveta, s temi gremo v popolnoma nasprotno smer. Nudimo odličen zvok, ampak hkrati omogočamo, da se dobro zavedate dogajanja okrog sebe,« je izpostavil direktor za področje slušalk in nosljivih naprav Mikael Herje.
V »zvočnikih« je 16-milimetrski gonilnik, ki glede na prvi kratek preizkusi v sicer dokaj hrupnem okolju ustvarja dokaj prijeten zvok z lepim razponom. Rahla »luknja«, glede na slušalke za v ušesni kanal utegne biti, pričakovano, pri nizkih tonih. Soundgear Sense, ki bodo stale 150 evrov, naj bi omogočale do šest ur predvajanja z enim polnjenjem baterije, še za 18 ur je zaloge v polnilni škatlici, ki v 15 minutah zagotovo dovolj energije za naslednje štiri ure poslušanja. Slušalke podpirajo tudi večtočkovno povezovanje (dve napravi naenkrat), vsebujejo štiri mikrofone za klice in jih je seveda mogoče nastavljati z aplikacijo JBL Headphones.


Naglavne slušalke Live 670NC (naušesne) in Live 770NC (čezušesne) so nadaljevanje serije z nekaterimi izboljšavami. Ohranjajo skoraj enako obliko, vendar z nekoliko debelejšimi in lepše prilegajočimi se blazinicami, trdijo v podjetju. Omogočajo še boljše aktivno dušenje hrupa, dodatno prilagajanje funkcionalnosti in imajo več mikrofonov. Baterija naj bi zdržala kar do 50 ur z dušenjem hrupa in do 65 ur brez. Slušalke bodo stale 130 in 180 evrov.
Poleg tega so v JBL-u še (znova) konkretneje vstopili na področje hišnega avdia s serijo zvočnikov Authentics. Oblikovali so jih v retro slogu, ki je morda celo nekoliko pretiran in se bo težko vklopil v nekatere sodobne interierje. Njihova naloga je sicer predvajati glasba z različnih pretočnih storitev, kajpak prek domačega omrežja, podpirajo Amazonovega (Alexa) in Googlovega glasovnega pomočnika in tehnologijo Dolby Atmos. Poleg upravljanja z aplikacijo imajo tudi nekaj fizičnih gumbov. Zanimivo pa je bilo dokaj prostodušno priznanje predstavnika podjetja, da z njimi ne kanijo zares konkurirati vodilnemu proizvajalcu tovrstnih naprav Sonosu, saj da se zavedajo zaostanka v določenih funkcionalnostih. Trojica zvočnikov se sicer glede slednjih ne razlikuje dosti, se pa glede velikosti in kakovosti zvoka. Model Authentics 200 bo stal 330 evrov, model 300 z večjim gonilnikoma 430 evrov, Authentics 500 s kar tremi pa 630 evrov.



Brez komentarjev