Huawei objavil poslovne rezultate za prvo polovico leta 2018
PR 6. avgusta 2018 ob 17:54

Huawei se je povzpel na lestvici proizvajalcev telefonov in po močni drugi četrtini leta zasedel drugo mesto.

Huawei Consumer Business Group je danes objavil svoje poslovne rezultate za prvo polovico leta 2018. Podjetje je sporočilo trdno rast z več kot 95 milijonov odposlanih enot globalno*. Po podatkih organizacije IDC se je Huawei povzpel in postal drugi največji proizvajalec pametnih telefonov na svetu v drugi četrtini leta z globalnim tržnim deležem v višini 15,8 odstotkov.

Zadnjih šest mesecev je bilo izjemnih za Huawei: na vseh trgih in v vseh linijah izdelkov ga je namreč zaznamovala predvsem vztrajna rast posla. Za naš uspeh je zaslužna naša predanost inovacijam in, najbolj pomembno, našim strankam. V prihodnosti bo Huawei ostal osredotočen na stalne izboljšave naše ponudbe s poudarkom na umetni inteligenci v napravah in širšem ekosistemu Huawei,

je povedal Richard Yu, izvršni direktor podjetja Huawei Consumer Buisness Group.

Poudarki poslovnih rezultatov

  • Serija Huawei P20: Z združevanjem umetnosti in tehnologije je bila serija P20 zelo dobro sprejeta med modno osveščenimi potrošniki. Svetovne pošiljke serije Huawei P20 so presegle 9 milijonov enot.
  • Serija Huawei Mate 10: Najnovejša serija Huawei Mate je postavila trend za mobilno umetno inteligenco ter utrdila položaj podjetja v najvišjem tržnem segmentu z globalnimi pošiljkami, ki presegajo 10 milijonov enot.
  • Serija Huawei Nova: Svetovno je število uporabnikov serije Nova preseglo 50 milijonov. To je prispevalo k rasti celotnega srednjega cenovnega segmenta pametnih telefonov. Pošiljke serije Nova so se povišale za 60 odstotkov glede na lansko leto.
  • Nosljive naprave Huawei so dosegle izjemno rast v višini 147 odstotkov, glede na lansko leto.
  • Trgovina na drobno je zrasla in tako ima sedaj Huawei več kot 53.000 trgovin in 3.500 t.i. Huawei Experience trgovin po vsem svetu. Podjetje načrtuje okrepitev mreže trgovin na drobno z dodatnimi 10.000 trgovinami in 700 t.i. Huawei Experince trgovinami do konca leta 2018.

Prepoznavnost blagovne znamke v porastu

Izjemen uspeh paradnih naprav Huawei, kot tudi naprav v srednjem razredu, so pripomogli k vrednosti blagovne znamke Huawei. Huawei se je uvrstil na 25. mesto lestvice Brand Finance Global 500 ter na 48. mesto lestvice BrandZ Top 100 Most Vluble Global Brands. Ob tem velja omeniti, da je Huawei edino kitajsko podjetje, ki se mu je uspelo uvrstiti na lestvico Forbes Top 100 v letu 2018.

*Točni podatki v uradnem finančnem poročilu.

Avtor PR
mm
Prebral(a) si sporočilo za javnost ali zgodbo oglaševalca. Morda je koristno, za naše mnenje o dotični storitvi ali izdelku pa spremljaj avtorske članke.
PR - prispevki
Brez komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja