Huawei Cloud zdaj omogoča zakup dodatnega prostora
PR 9. julija 2018 ob 09:50

Huawei Cloud je preprosta in varna storitev za izdelovanje varnostnih kopij in sinhronizacijo podatkov z možnostjo zakupa dodatnih količin za uporabnike pametnih telefonov Huawei v Sloveniji.

Huawei Consumer Business Group je oznanil, da je tudi v Sloveniji na voljo poln nabor storitev Huawei Cloud z možnostjo zakupa dodatnih količin prostora. Uporabniki lahko sedaj nadgradijo brezplačnih 5 GB prostora na 50 GB, 200 GB ali pa 2 TB. Cene se začnejo pri 0,99 € na mesec za 50 GB in gredo vse do 119,88 € za 12 mesecev za 2 TB prostora. Huawei Cloud je na voljo.

Huawei Cloud potrošnikom omogoča varostno kopiranje, obnovitev podatkov, brezžično nastavitev telefona, sinhronizacijo ter lahek prenos podatkov med mobilnimi napravami Huawei z uporabo Cloud Drive-a. Vse fotografije in videoposnetki, vključno z posnetki zaslona se samodejno kopirajo v oblak, uporabniki pa lahko do njih preprosto dostopajo prek brskalnika na spletnem naslovu cloud.huawei.com ali pa kar preko aplikacije Galerija.

Podatke lahko samodejno sinhronizirate prek vseh mobilnih naprav Huawei, zato z uporabo Huawei ID-a hitro in enostavno dostopate do stikov, koledarjev, brezžičnih povezav in beležk. Te podatke lahko upravljate tudi prek spletnega portala v oblaku. Vsi podatki so shranjeni izključno znotraj Evropske unije na evropskih strežnikih v skladu z zakoni EU o varstvu podatkov in zasebnosti. Vse storitve so zasnovane z upoštevanjem zasebnosti uporabnikov, storitve Huawei Cloud Services pa so certificirane s strani CSA Star (ISO / IEC 27001).

  Cene oblačne storitve:
1 mesec 12 mesecev
50 GB 0,99 € 11,88 €
200 GB 2,99 € 35,88 €
2 TB 9,99 € 119,88 €

 

*Huawei Cloud z Buy More Storage je zdaj na voljo za vse naprave z EMUI 5.1 ali novejšimi. Uporabniki bodo ob odprtju oblaka dobili obvestilo o samodejnem posodabljanju. Če sprejmete posodobitev, boste namestili novo funkcijo. Več informacij na: HuaweiMobileServices.com/Cloud

Avtor PR
mm
Prebral(a) si sporočilo za javnost ali zgodbo oglaševalca. Morda je koristno, za naše mnenje o dotični storitvi ali izdelku pa spremljaj avtorske članke.
PR - prispevki
Brez komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja